Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Weekend Media Festival u Hrvatsku dovodi Turo - vodeću peer-to- peer aplikaciju za dijeljenje vozila

Preko Turo aplikacije svatko može iznajmiti svoj privatni automobil, ali isto tako i unajmiti savršen automobilza svoje potrebe
17. srpnja 2017. u 17:18 317 prikaza
Weekend Media Festival
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/2

Za svoj deseti rođendan Weekend Media Festival ugostit će Turo, vodeću svjetsku kompaniju za peer-to- peer dijeljenje automobila. Kako bi obilježili ovaj događaj, Turo će kroz jednokratnu promociju ponuditi svoje usluge u Hrvatskoj tijekom Weekend Media Festivala.

Turo je jedan od uspješnih američkih startupa koji su izrasli na principu ekonomije dijeljenja. Osnovan je 2009. u San Franciscu. Vlasnici automobila putem platforme mogu vrlo jednostavno iznajmiti automobil dok ga ne koriste i tako zaraditi, a bilo tko može jednim klikom na aplikaciji unajmiti automobil za svoje potrebe. Biznis model je jednostavan: neisplativo je u vlasništvu imati automobil koji ustvari stoji parkiran većinu vremena, a ovako auto isplaćuje sam sebe.

Koristi se u preko 4.700 gradova u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu te je narastao u zajednicu koja broji preko tri milijuna članova. Svaki član prosječno zaradi 534 dolara mjesečno, što je više nego dovoljno za pokrivanje mjesečnih troškova automobila.

„Uzbuđeni smo zbog dolaska na Weekend Media Festival“, izjavio je Matheus Riolfi, direktor međunarodnog širenja u Turu. „Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike.“

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Elipso