Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 40
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVO PRIZNANJE

Potrošači potvrdili: Jana je uvjerljivo vodeći brend na hrvatskom tržištu

Jana
Foto: Promo
22.02.2017.
u 18:52

Odlično 1. mjesto Jane u Hrvatskoj, pokazuje da potrošači vole inspirativne poruke

Jana Voda s porukom treću godinu zaredom nadmašila je svoje globalno poznate konkurente i zadržala čelnu poziciju kao najsnažniji brend u Hrvatskoj prema istraživanju agencije Valicon.

Treću godinu zaredom Jana u Hrvatskoj čvrsto drži vodeće mjesto na ljestvici snage brendova, stoji u istraživanju Valicona za 2016. godinu. Odlično 1. mjesto Jane u Hrvatskoj, pokazuje da potrošači vole inspirativne poruke te je od predstavljanja Vode s porukom krajem 2013. novi smjer u komunikaciji rezultirao je ovim uspjehom.

Pored vodeće pozicije u Hrvatskoj Jana je i na tržištu regije, prema ljestvici VALICON TOP25, zauzela visoko deseto mjesto najpopularnijih brendova, kao jedini predstavnik voda u boci.

„Ovo je zaista iznimno priznanje za Janu, jer iza njega stoje potrošači. Biti prvi brend u ovakvoj konkurenciji veliki je uspjeh, jer je Jana najmlađi brend na listi. Naš tim ulaže velik trud i energiju od prvih koraka u proizvodnji, iz koje nam dolaze bočice vode posebnog mineralnog sastava i svilenkastog okusa, do pozicija u trgovinama, marketinških kampanja i komunikacije s kupcima.

Stoga nam ovakvi pokazatelji potvrđuju da kupci to kontinuirano prepoznaju. Hvala potrošačima na ovom priznanju.

I dalje ćemo se truditi da njihov omiljeni brend zadrži vodeću poziciju koju su mu dodijelili.“ – poručila je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora.

Uz priznanja potrošača Jana je osvojila i brojna dosad priznanja marketinške i novinarske struke, kao što su  brončani lav u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica nagrade u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu te Eurobest nagrade u Rimu te nedavno osvojeno priznanje potrošača za najpopularnije bezalkoholno piće u Hrvatskoj.

Uz vrhunsku kvalitetu Jana s novim kampanjama i edicijama Jana uspješno nastavlja komunikaciju prema potrošačima.

>> Zvonimir Mršić odlazi iz Podravke, njegov je nasljednik Gordan Kolak?

>> Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj

Komentara 2

HR
Hrabraja
21:18 22.02.2017.

Kad znaju sto rade, pogledajte npr. Karlovačko imaju neogranicen budžet a me mogu smisliti nista bolje od onoga Đuru. Tipicna spika tatinih sinova koji nemaju pojma o poslu.

CH
chupakabra
21:49 22.02.2017.

i sada cemo u bescijenje dati prirodni resurs vodu rusima ili amera zbog pohlepnog covjeka koji je pomilovan kriminalnim vladama.. krasno. hrvati, hebalo vas domoljublje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije