Naslovnica Biznis InvestCro - Kako do ulagača

Facebook ulaže 300 mil. dolara u poticanje lokalnih medija

Facebook ne želi da izdavači ovise o njima.
17. siječnja 2019. u 12:04 1 komentara 107 prikaza
Mark Zuckerberg
Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL

Facebook je odlučio poticati novinarstvo, barem tako stoji u objavi koju potpisuje Campbell Brown čelni čovjek za globalne vijesti i partnerstva u Facebooku.

Mark Zuckerberg Odluka Zuckerberg odlučio cijele 2019. gledati u budućnost

Planiraju uložiti 300 milijuna dolara u sljedeće tri godine namijenjene lokalnim medijima ili organizacijama koje proizvode i plasiraju lokalni sadržaj. – Dva su ključna područja gdje možemo pomoći, podržavanje lokalnog novinarstva i novina u tehnološkom smislu te medijskim organizacijama u osmišljavanju i kreiranju održivih poslovnih modela kroz proizvode i partnerstvo. Ne želimo da izdavači ovise o nama, ali želimo ih podržavati – kaže Campbell Brown iz Facebooka. Facebook, kaže u postu Campbell i dalje boriti protiv lažnih vijesti i nekvalitetnog sadržaja, smatrajući to svojom odgovornošću. Prvi krug pomoći rezerviran je za američke medije.

Google predstavio Pixel 3 i 3 XL

 

SightRun
PAMETNIJE TRČANJE
Oduševljeni smo: Aplikacija koja spaja tehnologiju, trčanje i putovanja

A1 izdvaja za Vas