Microsoft, američki tehnološki div, priznao je da je njegova najveća akvizicija u internetskom sektoru tvrtke aQuantive bila pogreška te je otpisao 6,2 milijardi dolara vrijednosti tvrtke. Microsoft je kupio aQuantive prije pet godina za 6,3 milijarde dolara u gotovini ne bi li bio konkurentan Googleu i profitirao od internetskog oglašavanja. Otpis je izbrisao vrijednost te akvizicije, inače najveće u povijesti Microsofta.
Iz Microsofta su priopćili da akvizicija "nije ubrzala rast kao što se očekivalo, niti im je omogućio jaču poziciju na tržištu, što je dovelo do otpisa", piše Market Watch. Investitori su dali podršku Microsoftu i cijena dionice sitno je porasla, jer navijali su da Microsoft proda online biznis Facebooku i nastavi se baviti doista strateškim područjima.
Online oglašavanje i dalje je nesigurno područje iako mu IDC prognozira rast na 145 milijardi dolara do 2016. Najavljeni potez vjerojatno će izbrisati Microsoftovu dobit u kvartalu. Iz Microsofta su također poručili da su njihove prognoze za budući rast i profitabilnost dijela za internetske usluge "niže od dosadašnjih". Ipak, propast ove akvizicije nije ih omeo u daljnjim kupnjama. Primjerice, Yammera, platforme za društvene mreže, koji već sada neki analitičari nazivaju novim promašajem.
za 5 godina Apple ce preraditi ideju a ljudi ce pisat od srece kako Apple opet izmislio nest novo