Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 113
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZABORAVITE ŠALTERE

Konačno napredak u Holdingu: Evo procedure za račune ako promijenite prezime

E-usluge na e-građani
Foto: Josip Regović/PIXSELL
1/2
26.10.2018.
u 16:58

Modernizacijom poslovanja i integracijom usluga, ističu u Holdingu, Zagrepčanima žele uštedjeti vrijeme i ubrzati administrativne procese

E-zahtijevajte kada god želite – već samim sloganom u Holdingu su jučer željeli pokazati kako se na šalterima njihovih podružnica više ne bi trebale stvarati gužve. Barem ne kad je u pitanju predavanje papira kojima se žele promijeniti korisnički podaci, adresa dostave računa ili u slučaju kad se određene uplate žele preknjižiti.

S tehnologijom “na ti”

Najjednostavnijim rječnikom, promijeni li netko prezime, preseli li se ili račun za vodu slučajno preplati, a za odvoz smeća odvoji manje novca nego što bi trebao, za rješavanje situacije više neće morati čekati gospođu na šalteru. Sve promjene moći će napraviti sam, putem interneta.

– Kad se ulogiraju na platformu e-građanin ili direktno putem naše stranice, građani će moći upravljati svojim matičnim podacima. Znači, dobit će podatke o svojoj jedinstvenoj uplatnici, moći će putem zahtjeva mijenjati podatke na uplatnicama, adresu dostave, a i obavljati preknjiženja – objasnila je jučer predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban, dok je gradonačelnik Milan Bandić istaknuo kako se “zbog promjena osobnih podataka ili bilo kojih drugih izmjena više ne mora obilaziti nekoliko adresa već se promjene izvršiti mogu putem mobitela ili računala”.

Modernizacijom poslovanja i integracijom usluga, istaknuo je, Zagrepčanima se štedi vrijeme te se ubrzavaju administrativni procesi. A osim što će se moći mijenjati korisnički podaci, klikovima miša jednostavno će se pregledavati i upravljati jedinstvenom uplatnicom, a u postavkama će se moći odrediti da u takozvani pretinac e-građani dolaze jedinstvene elektronske uplatnice. Nove, e-usluge iz Holdinga su najavili prije dva mjeseca, o čemu je Večernji list prvi pisao, a tada su istaknuli kako se, između ostalog, upravo na ovaj način žele približiti svojim nešto mlađim korisnicima, koji su u današnje vrijeme s tehnologijama “na ti”.

– Korisnici će većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlog osobnog dolaska građana u naše i poslovnice ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički – objasnio je tad Tomislav Jurić iz Holdinga, koji nam je jučer otkrio i neke od poslovnih brojki Pozivnog centra Holdinga koji je otvoren prije tri godine, a u kojem su jučer i predstavljene nove internetske usluge.

Odgovori ovise o mjesecu

Tamošnji agenti, kaže Jurić, mjesečno odgovore na 80 tisuća poziva Zagrepčana, a ono što pitaju varira ovisno o dobu godine.

– Oko praznika upiti se odnose na Autobusni kolodvor, na početku školske godine najčešća su pitanja o ZET-u, početkom mjeseca o računima, krajem o očitanjima brojila – kaže Tomislav Jurić, pa otkriva i kako Zagrepčani rado poslove s Holdingom dolaze obaviti i u pokretni centar odnosno kombi koji je svakog dana u drugom kvartu.

U godinu i pol djelatnici su njime prošli šest tisuća kilometara, a trenutačno se razmišlja, doznajemo, o uvođenju još kojeg vozila, kako bi se stiglo na što više mjesta.

Komentara 1

Avatar Dr Evil
Dr Evil
19:49 26.10.2018.

Pokretni kombi da bi netko besplatno platio svoje racune...nebuloza.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije