Splitu i Hvaru festival Ultra Europe vraća se kao bumerang u glavu. Partijaneri su zadnjih 10 godina istisnuli obiteljski turizam koji smo godinama njegovali. Prvih smo ih godina radosno dočekivali raširenih ruku, sretni zbog milijuna gledatelja, budućih gostiju iz cijelog svijeta, ali kada su počeli masovno dolaziti željni isključivo dobrih partyja, brze hrane i hektolitara alkohola, situacija se drastično promijenila.
Istini za volju, Split se na kartu hrvatskog turizma kao destinacija, a ne prolazna točka smjestio tek kada je došla Ultra. Zvučalo je kao odlična ideja privući odjednom više od 100.000 mladih ljudi iz cijelog svijeta koji će se u zreloj dobi sjetiti kako je divna Dalmacija i vratiti se za nekoliko godina s vlastitom obitelji. Na žalost, njima je Dalmacija samo mamurno i mutno sjećanje, a ne lijepa uspomena. Oni ne uzimaju turističke vodiče, ne idu na izlete u okolicu brodom, osim ako nije posrijedi boat party. Tada nahrle privučeni niskim cijenama pa ih na brodu najčešće "oderu" na piću.
Za početak, bilo bi dobro uskladiti cijene sa kvalitetom ponude. Naročito u restoranima!!! Mislim da i nije toliko stvar u (pre)visokoj cijeni koju gosti plaćaju u restoranima, nego u tome što oni za svoj novac u konačnici i dobiju. Cijene smještaja su prilično rasle zadnjih godina, ali je taj rast pratio i rast kvalitete smještaja. Restorani dobrim dijelom nude isti proizvod kao i prije, ali po više nego duploj cijeni! A rast cijena namirnica i plaća radnika nije bio ni približan tome. I to će se našem cijelom turizmu vrlo brzo vratiti kao bumerang..