Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Prijavite se za akciju „Tjedan odmora vrijedan“ i promovirajte svoje promotivne ponude

Tjedan odmora vrijedan je akcija Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice koja će se održati u tjednu od 16. do 25. listopada 2020. godine, a u tijeku su prijave poslovnih subjekata koji žele nuditi svoju ponudu putem ove akcije.
16. rujna 2020. u 11:15 491 prikaza
Park prirode Papuk
Foto: Kristijan Toplak
Pogledajte galeriju 1/3

Kroz akciju Tjedan odmora vrijedan omogućit će se građanima Hrvatske i svima zainteresiranima da posjete i upoznaju različite dijelove Hrvatske po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge; od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.

Park prirode Papuk | Autor : Kristijan Toplak Foto: Kristijan Toplak

„Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom želimo našim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine.  U ovoj korona turističkoj godini veliki doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine“ istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac povodom najave akcije „Tjedan odmora vrijedan“.

U tijeku su prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude nuditi na web stranici izrađenoj upravo za ovu akciju – tjedanodmoravrijedan.hr, a koja će za korisnike usluga biti uskoro aktivna. Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i liječilišnog turizma.

Park prirode Papuk | Autor : Kristijan Toplak Foto: Kristijan Toplak

„Riječ je o projektu koji za cilj ima poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima pred i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane. Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u narednim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Sadržaj omogućio HTZ

POLICIJA SVE SNIMILA
Kako se radilo u aferi Janaf: Kovačević je naručivao eskort dame, a Grgić strahovao da ga netko vidi
Gastro Zagreb
Jesen na našem stolu
Gastro sezona: Što nas dolaskom jeseni čeka na našim stolovima