Naslovnica Vijesti Hrvatska

Poslovni dnevnik najjači poslovni medij u Hrvatskoj

Poslovni je dnevnik 50% čitaniji od prvog konkurenta, a portal poslovni.hr čitaniji je od svih konkurenata zajedno
25. travnja 2013. u 08:00 0 komentara 418 prikaza
'dap_310112'
Foto: ' '

Poslovni dnevnik najstarije su i najčitanije dnevne poslovne novine u Hrvatskoj i ujedno najčitaniji biznis portal u zemlji (www.poslovni.hr). Tome u prilog govore najnoviji podaci za ovu godinu. Prema rezultatima objavljenim za prvi kvartal, Poslovni dnevnik najčitanija je dnevna poslovna novina. Rezultati redovitog istraživanja čitanosti, koje provodi agencija Ipsos Puls (MEDIApuls), za prva tri mjeseca 2013., pokazuju kako je Poslovni dnevnik prema ostvarenom dosegu najčitanija dnevna poslovna novina, čak 50% čitanija od prvog konkurenta. Vodeća pozicija na tržištu i pozitivan trend rezultat su stalne prilagodbe sadržaja potrebama čitatelja.

Web portal www.poslovni.hr, također bilježi odlične rezultate. U navedenom razdoblju poslovni.hr je imao prosječno 275.789 jedinstvena posjetitelja i više od 4 milijuna otvorenih stranica mjesečno. U prilog izvanrednim rezultatima portala ide i podatak da je u odnosu na rezultate ostvarene u istom razdoblju prošle godine, poslovni.hr imao dvostruko više jedinstvenih posjetitelja i uspio doći do čak 12% internet korisnika u Hrvatskoj što ga stavlja na 14 mjesto Gemiusove ljestvice posjećenosti portala, čime je pretekao i neke news portale. Da je poslovni.hr zaista prvi izbor za pronalaženje informacija iz biznisa, pokazuje i činjenica da glavni konkurenti zajedno u Hrvatskoj nemaju čitatelja koliko ima poslovni.hr.

Oslanjajući se na kvalitetno novinarstvo, kao glavnu misao vodilju te prilagođavajući se dinamičnom okruženju koje donose nove, moderne tehnologije Poslovni dnevnik postao je najjača poslovna medijska platforma u Hrvatskoj.

Ne govoreći samo o biznisu, nego i predstavljajući ljude koji su ga stvorili i koji ga pokreću, Poslovni dnevnik unosi ljudsku dimenziju u svakodnevna poslovna kretanja.

Poslovni dnevnik razlikuje se od drugih novina na hrvatskom tržištu jer je istinski glas poduzetničke zajednice glas uspješnih i onih koji odlučuju, tome u prilog govori i struktura čitatelja prema kojoj top-menadžeri i ostali vodeći ljudi poduzeća čine više od polovice, što je još jedan dokaz kvalitete i relevantnosti.

Dugogodišnji trud i predanost potvrdila je i struka, domaća i inozemna. Nakon nagrade za redizajn, tipografiju i najbolje naslovnice Poslovni dnevnik petu godinu zaredom dobitnik je European Newspaper Award i to u kategoriji najbolje ilustriranog teksta. Kvalitetu su prepoznali i sami čitatelji, pa je tako Poslovni dnevnik nositelj priznanja Qudal, Best Buy i Superbrands.

>>Poslovni.hr postao prvi hrvatski portal s oznakom \'Green mark\'

Ugostitelji
DRAMATIČNE BROJKE
Anketa: Čak 80,5 posto radnika u ugostiteljstvu smatra da je za njih bolja opcija selidba u inozemstvo

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.