Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Podravka ulaže pet milijardi kuna u svoj razvoj i akvizicije

U modernizaciju i digitalizaciju proizvodnje i logistike uložit će se 1,7 mlrd. kn
10. lipnja 2021. u 19:02 4 komentara 437 prikaza
Foto: PR Podravka

Podravka će u idućih pet godina u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije, uložiti čak pet milijardi kuna, priopćili su iz koprivničke kompanije, nakon što je Nadzorni odbor dao suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025.

ANALIZA HNB-a U Hrvatskoj je oko 8000 tvrtki koje ne pokrivaju ni trošak kamata

Srcem do potrošača

Strategija obuhvaća obje divizije grupacije, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa, a podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 mlrd. kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 mlrd. kuna za akvizicije, stoji u obrazloženju.

– Cilj je biti još bliže potrošačima kako bi širokim izborom visoko kvalitetnih proizvoda Podravka ostala njihov pouzdani partner u savladavanju izazova suvremenog načina života. Osnovna poruka kojom će se Grupa Podravka voditi u sljedećem razdoblju jest “Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog zdravlja za naše potrošače” – ističu iz Podravke.

Prehrambena divizija u narednom će razdoblju poseban naglasak staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži koje će biti usmjerene na povećanje dostupnosti Podravkinih proizvoda te njihovu prilagodbu potrebama i životnim navikama različitih skupina potrošača.

Zaboravljena afera Rasprava o žalbama za Spice nakon pet godina!

– Budući ubrzani rast i razvoj divizije Prehrana bazirat će se na kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Kad je riječ o hrvatskom tržištu, odnosno tržištima Adria regije, ona će u sljedećem razdoblju biti dominantna, a fokus, osim na daljnji rast, na očuvanju visokih tržišnih pozicija. Ovakvim strateškim pristupom očekuje se znatnije povećanje udjela tržišta Zapadne i Srednje Europe u ukupnim prihodima od prodaje – navode iz kompanije.

Smanjenje ovisnosti o uvozu

Provođenjem definiranih mjera za podizanje učinkovitosti prodaje, primjerice kroz otvaranje novih kanala prodaje i snažnije prisustvo u gastro segmentu, potom povećanjem učinkovitosti proizvodnje uz kvalitetnije upravljanje ljudima, procesima te daljnjom tehnološkom modernizacijom i digitalizacijom proizvodnih i logističkih procesa osigurat će podizanje učinkovitosti na znatno višu razinu. Za provođenje Lean 4.0 koncepta kao pilot-projekt odabrana je Tvornica juhe i Vegete, a nakon toga će se provesti i u svim ostalim proizvodnim jedinicama.

UGOVORI U VARAŽINSKOJ Podravkinom Kalniku odobreno 19,4 milijuna kuna za modernizaciju: Uvode se novi proizvodi

– Povećanjem samodostatnosti kroz vlastitu poljoprivrednu proizvodnju i jačanjem kooperacije, Podravka će u sljedećem petogodišnjem razdoblju doprinijeti smanjenju ovisnosti o uvozu i stabilno upravljati rizicima u primarnom dijelu lanca opskrbe jačajući lidersku poziciju i konkurentnost – ističu te dodaju kako strategija definira i kriterije za razmatranje i odabir mogućih akvizicija kojima će divizija Prehrana osnažiti svoju prisutnost i položaj na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja.

Usredotočeni su i na dalje unapređenje statusa zaposlenika, dok će se Farmaceutika (Belupo) u idućem razdoblju fokusirati na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja s proizvodima u dodatnim anatomsko-terapijsko-kemijskim (ATK) skupinama te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda.

– Rast će biti snažno potaknut lansiranjem novih molekula u receptnom i bezreceptnom programu – objašnjavaju. Optimizacijom učinkovitosti u nabavi te proizvodnim i logističkim kapacitetima radit će se, naglašavaju, i na poboljšanju operativne učinkovitosti poslovanja, a kad je riječ o anorganskom rastu divizije Farmaceutika – žele biti aktivan sudionik i proaktivno tražiti akvizicije portfelja i proizvodna partnerstva. 

 

>> Pogledajte i ovaj video: U samo nekoliko sekundi u dućanu možete provjeriti svježinu mesa prije kupovine!

auti nedopušteni
Razgovarali smo s čovjekom koji je dovezao Smart na Susak: Jedno me najviše zasmetalo...
Hrvatski Telekom
Prijenos signala
HT ima optičku infrastrukturu koja pokriva udaljenost od Zemlje do Mjeseca
  • Pucvala_premium.2:

    U vegeti je suseno povrce iz Madzarske , Poljske , Ceske , sol iz Tunisa , 97% sastojaka vegete je iz uvoza a onih 3% je tajni sastojak a on je mozda iz uvoza , ljesnjak u lino ladi iz ... prikaži još! Italije , krastavci i paprika iz Makedonije Srbije BIH , zanima me koliko mesa i drugih sirovina Podravka uvozi a koliko otkupljuje od seljaka

  • ovcicahdz:

    ljepa naša Martina

  • biliskov:

    Samo je pitanje komu ce prodati podravku po diskontnoj cijeni...kao i agrokor ...fortenova posluje odlicno...je ako cemo se lagati ....ali tome svi moraju biti kus.....