Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 145
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Usvojen Strateški plan

Podravka ulaže pet milijardi kuna u svoj razvoj i akvizicije

PR Podravka
10.06.2021.
u 19:02

U modernizaciju i digitalizaciju proizvodnje i logistike uložit će se 1,7 mlrd. kn

Podravka će u idućih pet godina u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije, uložiti čak pet milijardi kuna, priopćili su iz koprivničke kompanije, nakon što je Nadzorni odbor dao suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025.

Srcem do potrošača

Strategija obuhvaća obje divizije grupacije, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa, a podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 mlrd. kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 mlrd. kuna za akvizicije, stoji u obrazloženju.

– Cilj je biti još bliže potrošačima kako bi širokim izborom visoko kvalitetnih proizvoda Podravka ostala njihov pouzdani partner u savladavanju izazova suvremenog načina života. Osnovna poruka kojom će se Grupa Podravka voditi u sljedećem razdoblju jest “Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog zdravlja za naše potrošače” – ističu iz Podravke.

Prehrambena divizija u narednom će razdoblju poseban naglasak staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži koje će biti usmjerene na povećanje dostupnosti Podravkinih proizvoda te njihovu prilagodbu potrebama i životnim navikama različitih skupina potrošača.

– Budući ubrzani rast i razvoj divizije Prehrana bazirat će se na kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Kad je riječ o hrvatskom tržištu, odnosno tržištima Adria regije, ona će u sljedećem razdoblju biti dominantna, a fokus, osim na daljnji rast, na očuvanju visokih tržišnih pozicija. Ovakvim strateškim pristupom očekuje se znatnije povećanje udjela tržišta Zapadne i Srednje Europe u ukupnim prihodima od prodaje – navode iz kompanije.

Smanjenje ovisnosti o uvozu

Provođenjem definiranih mjera za podizanje učinkovitosti prodaje, primjerice kroz otvaranje novih kanala prodaje i snažnije prisustvo u gastro segmentu, potom povećanjem učinkovitosti proizvodnje uz kvalitetnije upravljanje ljudima, procesima te daljnjom tehnološkom modernizacijom i digitalizacijom proizvodnih i logističkih procesa osigurat će podizanje učinkovitosti na znatno višu razinu. Za provođenje Lean 4.0 koncepta kao pilot-projekt odabrana je Tvornica juhe i Vegete, a nakon toga će se provesti i u svim ostalim proizvodnim jedinicama.

– Povećanjem samodostatnosti kroz vlastitu poljoprivrednu proizvodnju i jačanjem kooperacije, Podravka će u sljedećem petogodišnjem razdoblju doprinijeti smanjenju ovisnosti o uvozu i stabilno upravljati rizicima u primarnom dijelu lanca opskrbe jačajući lidersku poziciju i konkurentnost – ističu te dodaju kako strategija definira i kriterije za razmatranje i odabir mogućih akvizicija kojima će divizija Prehrana osnažiti svoju prisutnost i položaj na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja.

Usredotočeni su i na dalje unapređenje statusa zaposlenika, dok će se Farmaceutika (Belupo) u idućem razdoblju fokusirati na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja s proizvodima u dodatnim anatomsko-terapijsko-kemijskim (ATK) skupinama te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda.

– Rast će biti snažno potaknut lansiranjem novih molekula u receptnom i bezreceptnom programu – objašnjavaju. Optimizacijom učinkovitosti u nabavi te proizvodnim i logističkim kapacitetima radit će se, naglašavaju, i na poboljšanju operativne učinkovitosti poslovanja, a kad je riječ o anorganskom rastu divizije Farmaceutika – žele biti aktivan sudionik i proaktivno tražiti akvizicije portfelja i proizvodna partnerstva. 

 

>> Pogledajte i ovaj video: U samo nekoliko sekundi u dućanu možete provjeriti svježinu mesa prije kupovine!

Komentara 4

PP
Pucvala_premium.2
17:04 11.06.2021.

U vegeti je suseno povrce iz Madzarske , Poljske , Ceske , sol iz Tunisa , 97% sastojaka vegete je iz uvoza a onih 3% je tajni sastojak a on je mozda iz uvoza , ljesnjak u lino ladi iz Italije , krastavci i paprika iz Makedonije Srbije BIH , zanima me koliko mesa i drugih sirovina Podravka uvozi a koliko otkupljuje od seljaka

NN
novo nenormalni
19:28 10.06.2021.

ljepa naša Martina

DU
Deleted user
20:14 10.06.2021.

Samo je pitanje komu ce prodati podravku po diskontnoj cijeni...kao i agrokor ...fortenova posluje odlicno...je ako cemo se lagati ....ali tome svi moraju biti kus.....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije