Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Najmanje se 'outsourcaju' nabava i prodaja

Za 15% poduzeća najvažnije je što se narudžbom vanjskih usluga smanjuju kadrovski problemi, a 10% za outsourcing se odlučuje radi ušteda
06. rujna 2016. u 07:15 0 komentara 137 prikaza
outsourcing
Foto: Grgur Žučko/PIXSELL

Hrvatske tvrtke sve više prepoznaju prednosti outsourcinga, najviše koristeći vanjske usluge čišćenja i održavanja te informatike, a najmanje nabave, prodaje i administrativnih poslova, pokazalo je istraživanje tvrtki Cronata i BNB Sklad na uzorku od 60 poduzeća.

Najvećom prednošću outsourcinga 45% anketiranih smatra fokusiranje na osnovnu djelatnost, a 30% najviše cijeni stručnost ljudi iz tvrtki koje “outsourcaju”.

Branko Hrg Ljudi Branko Hrg već dva puta nije uspio okupiti kvorum bolnice outsourcing Promjene u zdravstvu Vraća se outsourcing pratećih službi u bolnicama

Za 15% njih najvažnije je što se narudžbom vanjskih usluga smanjuju kadrovski problemi, a 10% za outsourcing se odlučuje radi ušteda. Iako je u istraživanje pozvan podjednak broj privatnih i državnih tvrtki, potonje su se manje odazvale.

– Najveća stigma na riječ outsourcing bačena je u državnom sektoru zbog straha za radna mjesta. Ali, čak 92% anketiranih smatra da ih outsourcing ne ugrožava, kazala je Natalija Crnički iz BNB Sklada. Hrvatska poduzeća najviše koriste vanjske usluge čišćenja i održavanja (61,7%) te informatike (48,3%).

Najmanje se naručuju stručne usluge poduzeća za outsourcing nabave (8,3%), prodaje (6,7%) i administracije (5%). 

>> 'Možda nisam u pravu, ali dojma sam da je radnike trebalo rješavati kroz outsourcing'

Wienerberger
NOVA GENERACIJA GRADNJE
Od 2021. godine svi novoizgrađeni objekti morat će zadovoljavati standarde gotovo nula energetske učinkovitosti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.