Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Hrvatski brendovi diljem Europe: Lidl domaće proizvode izvozi u 14 zemalja

Na ovaj način, probojem Lidlove ponude na strana tržišta, otvorila su se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji su pronašli svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe
10. rujna 2020. u 13:51 1 komentara 1200 prikaza
Brend Croamore
Foto: Lidl
Pogledajte galeriju 1/8

Više od 30 tradicionalno hrvatskih jela i pića našli su se ovih dana na policama Lidlovih trgovina u 14 europskih zemalja. Lidlovi belgijski, bugarski, danski, finski, mađarski, poljski, rumunjski, slovenski, njemački, austrijski, nizozemski, švicarski, češki i slovački kupci imaju priliku isprobati neke od najboljih hrvatskih specijaliteta, objedinjenih pod jedinstvenim brendom znakovitog imena Croamore. 

Lidl PROMO Lidlova domaća craft pekara – spravljeno s puno ljubavi i strpljenja

Lidl je ovim potezom još jednom podržao domaće dobavljače omogućivši im prodaju domaćih proizvoda na europskom tržištu, a sve zahvaljujući svojoj razgranatoj prodajnoj mreži diljem Europe i svijeta. Na policama spomenutih Lidlovih trgovina našli su se neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su dalmatinski pršut, pečenica, šunka i panceta, baranjski kulen, kobasice i sirevi iz raznih hrvatskih regija, premium tjestenina, srdele i skuše, Kraševa domaćica, Franck kava, Podravkina Lino Lada, Ožujsko pivo, vina Plavac i Graševina, papaline, namaz od bakalara, kiflice od oraha, džem od smokve i mnoge druge delicije.

Lidl je poznat po svom konceptu tematskih tjedana, u kojem uživaju i hrvatski kupci, nestrpljivo iščekujući ponude iz različitih svjetskih zemalja kao što su Italija, Meksiko, Španjolska, Portugal, Kina, Japan i mnoge druge. Ovoga puta, Lidl je svojim kupcima u zemljama iz kojih tradicionalno dolaze naši turisti približio okuse i mirise Hrvatske, organizirajući tjedan Croamore. Ovim zemljama ubrzo su se priključile i druge države, pa je tako hrvatski tjedan održan u 14 zemalja.

Čari zagrebačke jeseni Užitak za sva osjetila Čari zagrebačke jeseni – raskošna priroda, najukusniji plodovi i beskrajna šumska prostranstva

U ovim neizvjesnim vremenima, kada mnogi europski turisti ne mogu doputovati do željenih destinacija, Lidl im donosi dašak Hrvatske i Mediterana. Lidlov brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda Croamore, namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske, predstavljen je 2016. godine, kada su Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali priliku degustirati i odabrati između više od 90 proizvoda Croamore. Ime i logotip Croamore simboliziraju ljubav prema Hrvatskoj, ali u svojoj kovanici sadrži i more, koje je nezaobilazno kada je riječ o autohtonim hrvatskim proizvodima.

Na ovaj način, probojem Lidlove ponude na strana tržišta, otvorila su se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji su pronašli svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe. Putem ovakvih projekata, Lidlovi domaći dobavljači koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, čime se u inozemstvu promoviraju hrvatski proizvodi i Hrvatska općenito.

Otvorena prva Lidlova trgovina u zagrebačkoj Ilici PROMO Otvorena prva Lidlova trgovina u zagrebačkoj Ilici

Lidl veliku pozornost pridaje upravo razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima. 

intimna ispovijest
Sin popularnog ex-YU glazbenika: 'Tata je od prvih tantijema kupio Porsche, a sada meni ne želi pomoći u karijeri'
RIT Croatia
PROMO
Svakodnevno mjerimo razinu sigurnosti na našim kampusima
  • mlado:

    Ne podsjeća ambalaža na Hrvatsku previše. Generički izgleda.