Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Crpke su osnovna djelatnost, nepojmljivo ih je sve dati u zakup!

U naftnoj kompaniji kažu da još nije donesena nikakva odluka, MOL je, pak, sve svoje crpke u Mađarskoj iznajmio, ali sada se pokazalo da to nije bila dobra odluka.
05. veljače 2010. u 17:20 4 komentara 3 prikaza
ina
Foto: Arhiva VL

Ina će, čini se, sve svoje benzinske crpke dati u franšizu, a ako se to zaista dogodi, naftni stručnjaci drže kako bi se država time najozbiljnije morala pozabaviti.

Tri tisuće zaposlenih

Davor Štern, bivši direktor Ine, ipak se nada da je riječ o dezinformaciji jer mu je nepojmljivo da naftna kompanija iznajmi sve svoje crpke.

– Devedeset osme ili devete godine imali smo plan u franšizu uz poticaje dati samo neprofitabilne benzinske crpke, odnosno one na otocima ili na cestovnim smjerovima koji su samo u sezoni prometni – objasnio je Štern. Ina je, pak, jučer u obavijesti Zagrebačkoj burzi ustvrdila da dosad nije donesena odluka o izdvajanju benzinskih crpki, odnosno da u ovom trenutku nisu donesene nikakve konkretne odluke o promjeni poslovanja u segmentu trgovine na malo.

Tvrde da kontinuirano rade na poboljšanju svog poslovanja. Ina ima 430 crpki u Hrvatskoj, a na njima je, kada se pribroji i prateća logistika (računovodstvo itd. te tzv. maloprodajna mreža), zaposleno oko 3000 radnika.

U Ininu sindikatu INAŠ-u izričito se protive davanju crpki u franšizu te kažu kako im nijedan oblik partnerstva koje podrazumijeva njihovo izdvajanje iz Ine nije prihvatljiv.

– Nekoliko je argumenata za to; crpke su osnovna Inina djelatnost, a iskustva MOL-a koji je sve crpke dao u zakup bivšim radnicima nisu se pokazala dobrima i sada se razmatra mogućnost da se neke crpke vrate u njegovo okrilje – objasnila je Maja Rilović, predsjednica INAŠ-a. Napomenula je da Ina ima oko 30-ak neprofitabilnih crpki i da bi Vlada za njih trebala osmisliti sustav poticaja.

Razgovor sa sindikatima

– Očekujemo da će uprava Ine prije donošenja bilo kakve odluke razgovarati sa sindikatom – proučila je M. Rilović.

Smatra da bi Vlada za neprofitabilne crpke trebala osmisliti sustav poticaja. Još ljetos se, nakon što je izbio sukob između bivšeg potpredsjednika Vlade Damira Polančeca i premijerke Jadranke Kosor zbog poskupljenja benzina, pokušao dogovoriti model cijena goriva ovisno o lokaciji benzinske crpke.

Međutim, tada je dogovoreno da će Ina cijenu benzina mijenjati na tjednoj bazi (dotad se cijena mijenjala svaka dva tjedna), ali od dogovora o različitim cijenama goriva očito se odustalo jer on do danas ipak nije postignut.

SPAR
Kako smanjiti unos šećera
Zašto osjećamo potrebu za slatkim i kako se oduprijeti tome?
  • -obrisani-:

    Kopiram s druge stranice što je kazao Bruno Bušić (ne zamjeriti): ... No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže i najgore će biti ... prikaži još! kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih.

  • -obrisani-:

    Što mi tu možemo, osim lajati na Mjesec!?! Je li se MOL obavezao da će modernizirati INA-ine rafinerije? Jest. Je li modernizirao? Nije. Sad puštaju probne balone u javnost pričama kako radi ruske modernizacije rafinerije u Republici Srpskoj nije više ... prikaži još!še isplativo modernizirati INA-ine rafinerije!!!!! Nego ćemo gorivo dovoziti iz Mađarske!!!!!!!!!!!!!!!! Na Jelačić platz instalirati vješala i povješati sve one koji su nas doveli do ovoga!!!!!!!!!

  • mudako saka:

    joj koji idiotizam,ajmo sve prodat. a da ovi direktori daju u franšizu svoje žene i guze