Nakon što je Kaufland u Njemačkoj nedavno uvrstio nove prehrambene proizvode u svoj asortiman, sada nudi i razna osiguranja. Naime, Kaufland nastupa kao posrednik između kupaca i osiguravajuće kuće. Kako je pojašnjeno, cilj suradnje je iskoristiti Kauflandovu platformu kako bi se osiguranje za kućne ljubimce i dopunsko osiguranje za zube iz ponude DA Direkta – osiguravajuće kuće sa sjedištem u Frankfurtu na Majni – približilo još širem krugu ljudi. Uz to, trgovački lanac planira postupno proširivati ponudu osiguranja.
"Primijetili smo da su osiguranja kod naših kupaca vrlo dobro prihvaćena i da postoji velika potreba za njima", rekao je Maximilian von Wietersheim, direktor uprave u Kauflandu.
Prema EU direktivi, tvrtke od 2007. godine trebaju imati dozvolu od nadležne Gospodarske komore (IHK) za komercijalno posredovanje pri sklapanju osiguravateljskih ugovora. S obzirom na to da Kaufland nastupa kao posrednik i prosljeđuje kupce DA Direkt osiguranju radi sklapanja ugovora, nije jasno treba li Kaufland tu dozvolu imati ili već posjeduje. Trgovački lanac poručio je da ponuda "odgovara svim važećim zakonskim odredbama i propisima“, prenosi Fenix magazin.
Kupci su novo partnerstvo dočekali s podijeljenim mišljenjima. Jedni su se narugali Kauflandu. "Smiješno", "Dopunsko osiguranje za zube će biti u rashladnoj vitrini", pisali su na društvenim mrežama. Drugi pak na to ne gledaju negativno. Jedan je korisnik, primjerice, napomenuo: "Prije nego što se ovdje širi još više poluinformacija – osiguranje se nudi isključivo digitalno putem službene stranice. Kao i na Check24."
Oko 3100 vojnika i 450 vozila, ali već se zna tko će biti glavna zvijezda mimohoda: Na zagrebačke ulice stiže njemačka grdosija