Na spomen električnog SUV-a prva nam je asocijacija visoka cijena, druga startnost, a treća bezizražajan dizajn uobičajen za električne aute tog segmenta. No, Audi Q6 e-tron quattro ugodno je iznenađenje jer nije podlegao trendu jednolične prednje maske. Umjesto da se dizajnom prikloni električnoj sekti, ostao je na tragu klasičnog dizajna Audijevih SUV modela, što znači da izgleda odlično – kombinira robusne, sportske i elegantne elemente u skladnu cjelinu. Atletske proporcije, veće odstojanje od tla, crvena kočiona kliješta, crni umetci na bokovima... Q6 e-tron atraktivan je sa svih strana, djeluje moćno, mišićavo. Interijer je izveden u istom high-tech stilu, a iako su gotovo svi elementi novi lako je prepoznati dizajn njemačke premium marke. Ništa nije prenapadno, a sve ostavlja dojam visoke tehnologije. Dominiraju OLED digitalna instrumentna ploča od 11,9“ i centralni 14,5“ MMI zaslon vizualno spojeni u jedan veliki panoramski zaslon, a ništa manje impresivan nije ni treći, 10,9“ zaslon, onaj ispred suvozača. Putnik na njemu može podešavati navigaciju ili gledati multimedijski sadržaj, s tim da je taj ekran tijekom vožnje vozaču nevidljiv, kako ga ne bi ometao.
Novi infotainment prvi put upotrebljava Android Automotive OS kao operativni sustav, s bežičnim ažuriranjima. Najnovije Audi connect usluge i prošireni e-tron planer rute, uključeni u serijsku opremu, stoga uvijek raspolažu aktualnim podacima. Novi soft touch sustav s unutrašnje strane vrata zamijenio je uobičajene plastične tipkice za spuštanje prozorskih stakala, podešavanje sjedala, svjetala i retrovizora. Zahvaljujući inteligentnom head-up zaslonu, vozač sve bitne informacije ima u vidnom polju. Pohvala ide i školjkastim sjedalima: dovoljno su široka, udobna i odlično podupiru tijelo. Za upravljačem Audija Q6 e-tron zaista smo se dobro osjećali! Q6 je agilan, precizan, užitak ga je voziti.
Audi Q6 e-tron pozicioniran je u premium srednjoj klasi i s dužinom od 477 centimetara, širinom od 199,3 cm i visinom od 164,8 cm nudi dovoljno prostora, komfora i praktičnosti za svakodnevnu obiteljsku upotrebu. Međuosovinski razmak od 289,9 cm omogućuje izdašan prostor za noge putnika u drugom redu sjedala, a dovoljno je raskošan i prtljažnik, koji u osnovi prima 526 litara. Preklapanjem naslona stražnjih sjedala (preklopiva u omjeru 40:20:40), prtljažnik raste do 1529 litara. Dodatne 64 litre stranu u tzv. frunk (prtljažnik ispod prednjeg poklopca), pa je to zgodno mjesto za odlaganje manjih torbi ili kabela za punjenje vozila. Audi Q6 e-tron ima savršene proporcije zahvaljujući fleksibilnoj Premium Platform Electric (PPE) platformi - prvi je to serijski model izgrađen na ovoj platformi – čija je osnova dobar omjer dugog međuosovinskog razmaka i kratkih prevjesa. Njegova litij-ionska baterija neto kapaciteta 94,4 kWh integrirana je nisko u podvozju, čime daje doprinos niskom težištu automobila. Snažan i učinkovit električni motor i novorazvijena baterija u osiguravanju uzornog dosega imaju pomoć rekuperacije pa se s jednim punjenjem baterije može voziti do 620 km. Sistemska snaga ovdje iznosi 285 kW/387 KS, a deklarirana je kombinirana potrošnja energije 17,11 kWh/100 km. Q6 e-tron quattro iz mirovanja do stotke ubrzava za 5,9 sekundi, a maksimalna mu brzina iznosi 210 km/h. Direktan upravljač pruža izdašnu količinu povratnih informacija. Pri vožnji nižim brzinama automobil proizvodi zvuk kako bi ga pješaci i biciklisti mogli čuti, da ih ne ugrozi izostanak zvuka motora.
Uobičajeno za premium modele, popis opreme testiranim Audija Q6 e-trona preopširan je da bismo mogli navesti sve stavke. Valja ipak spomenuti asistenta za izbjegavanje prepreke i skretanje na raskrižju, kao dio opsežne palete sustava pomoći vozaču, zatim trozonski automatski klima-uređaj, mogućnost podešavanja temperature i u parkiranom autu, MMI navigaciju plus, MMI panoramski zaslon, Audi virtualni kokpit, toplinsku pumpu, dinamični ovjes, interijer presvučen umjetnom kožom, grijanje sjedala… Audi Q6 e-tron stoji od 52.259 eura. Testni primjerak imao je quattro pogon (od 79.101 euro) te dosta visokotehnoloških stavki s popisa dodatne opreme, pa u konačnici košta 118.605 eura.