Godina je 2003. Vijest godine je invazija na Irak pod vodstvom Sjedinjenih Američkih Država, ali zaljubljenici u pop-kulturu tu će godinu pamtiti po nizu naizgled manje važnih događaja. Naime, te je godine Apple pokrenuo iTunes Music Store, online trgovinu u kojoj je bilo moguće kupiti glazbu u digitalnom formatu, kantautorica Norah Jones svojim je debijem poharala 45. dodjelu Grammy nagrada, dok su top-ljestvicama vladali 50 Cent, R. Kelly, The Black Eyed Peas, Sean Paul, Beyoncé i Jay-Z, dakle, hip hop i r&b. Porina za novog izvođača godine u Hrvatskoj odnio je Edo Maajka, a na vrhove top-ljestvica probili su se i drugi hitovi s danas zloglasnom oznakom “urbana glazba”, među njima i reprezentativni “Takvi kao ti”, koji Nina Badrić izvodi u duetu s reperom Marinom Ivanovićem – Stokom. Internetom, i to ograničene brzine, te se godine u Hrvatskoj koristi tek petina stanovništva pa se utjecaj međumrežja na društvo tek sluti. Iz današnje perspektive za scenu se važnijim čini podatak da je te godine u Hrvatskoj snimljen prvi reality show – Story Supernova, koji je u stopu pratio show Story Supernova Music Talents, onaj koji nam je dao Natali Dizdar i prvi pravi boy bend, Sašu, Tina i Kedžu.
Novi milenij: Otpor promjeni, bez ugađanja mladoj publici, u potrazi za elementom iznenađenja

Organizatori Zagrebačkog festivala početkom dvijetisućitih nisu ulazili u velike rizike, što se samo po sebi pokazalo rizičnim. Tijekom deset godina postalo je jasno da je skromni festival zastarjela i pomalo suvišna forma koja, da bi zadržala svoju publiku, mora privući različite autore i izvođače