ANALIZA

Generacija Z dubinski mijenja industriju putovanja

20.06.2024.
u 17:14

Mladi će trošiti više, a za razliku od ostalih putnika, njihova će putovanja biti dulja nego prije. Oni su pokretači novog uzleta industrije putovanja

Poruka “Nemojte nikada prestati istraživati” označena je na gotovo 30 milijuna objava mladih putnika na Instagramu s različitih destinacija koji čak i terminologijom korištenom na društvenim mrežama pokazuju da prednost daju iskustvima u odnosu na imovinu, jedan je od zanimljivih uvida studije “Stanje turizma i ugostiteljstva 2024” objavljene u svibnju ove godine. Riječ je o Generaciji Z, mladim ljudima koji danas imaju između 12 i 27 godina, generaciji čiji svi pripadnici još nisu dosegli punoljetnost, ali oni koji jesu, ukazuje na to više međunarodnih istraživanja, svojim ponašanjem u ulozi turista mijenjaju industriju u kojoj će se ove godine potrošiti 8,6 bilijardi dolara, oko devet posto globalnog BDP-a.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije