Poruka “Nemojte nikada prestati istraživati” označena je na gotovo 30 milijuna objava mladih putnika na Instagramu s različitih destinacija koji čak i terminologijom korištenom na društvenim mrežama pokazuju da prednost daju iskustvima u odnosu na imovinu, jedan je od zanimljivih uvida studije “Stanje turizma i ugostiteljstva 2024” objavljene u svibnju ove godine. Riječ je o Generaciji Z, mladim ljudima koji danas imaju između 12 i 27 godina, generaciji čiji svi pripadnici još nisu dosegli punoljetnost, ali oni koji jesu, ukazuje na to više međunarodnih istraživanja, svojim ponašanjem u ulozi turista mijenjaju industriju u kojoj će se ove godine potrošiti 8,6 bilijardi dolara, oko devet posto globalnog BDP-a.
ANALIZA
Generacija Z dubinski mijenja industriju putovanja

Mladi će trošiti više, a za razliku od ostalih putnika, njihova će putovanja biti dulja nego prije. Oni su pokretači novog uzleta industrije putovanja
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.