NOVO OTKRIĆE

Prebrisali knjige evolucije: ovaj čudnovati fosil reptila začudio znanstvenike

Drepanosaur
Foto: wikipedia
29.09.2016.

Istraživanja se nastavljaju...

Novo otkriće fosila upućuje kako je drepanosaur imao ogromne kandže kako bi došao do insekata, vrlo slično ponašanju mravojeda u šumama Srednje i Južne Amerike.

Znanstvenici kažu kako ovo povijesno biće definira način na koji su reptili evoluirali, prenosi BBC.

Otkriveni fosili u Novom Meksiku pokazuju kako je drepanosaur bio veličine mačke i živio na drveću.

Imao je tijelo poput kameleona i ptičju glavu, ali njegova neuobičajena karakteristika bile su njegove gigantske kandže, koje su bile dijelom najmasivnije kosti njegove ruke.

Jedan od paleontologa, rekao je kako je trijas, razdoblje ovog neobičnog reptila, bio je lonac za taljenje različitih vrsta i pravo "eksperimentiranje prirode", što je prouzrokovalo mnogo različitih i neobičnih vrsta.

>> Troje roditelja - zdravo dijete. 'Ne vidim nikakvu dvojbu. Riječ je o zdravom životu za dijete, ali i za roditelje'

Avatar Honduras
Honduras
09:17 01.10.2016.

i kakve veze ima ovaj besmisleni naslov sa tekstom??? otkrili su fosil životinje za koju se do sada nije znalo, i koja je nestala u bespućima vremena, ne ostavivši za sobom potomke. upravo kao i milijuni drugih vrsta koje vjerojatno nikada neće biti ni otkrivene, jer su postojale vrlo kratko vrijeme.

Avatar lola lola
lola lola
20:58 01.10.2016.

Nisu napisali da je nosio krizic oko vrata.