Naslovnica Sport Liga prvaka

Zašto protiv Istre u Maksimir dođe samo 2700 gledatelja, a protiv Atalante 30 tisuća?

Dinamo, sudionik Lige prvaka i vodeća momčad svoje skupine, u domaćim prvenstvenim utakmicama ima u prosjeku 2836 gledatelja na svojim utakmicama.
20. rujna 2019. u 07:00 5952 prikaza
Dinamo - Atalanta
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/9

Je li dolazak 28.863 gledatelja na utakmicu s Atalantom znak da se publika na velika vrata vratila u Maksimir? Evo, čak i službena statistika Lige prvaka otkrivaju kako Dinamo više nije najslabije posjećeni domaćin u grupnoj fazi jer su Club Brugge (26.616) i Bayer Leverkusen (26.592) u utakmicama s Galatasarayem, odnosno moskovskim Lokomotivom imali manje publike od Dinama.

Dinamo - Atalanta KAKVA VEČER Evo što strani mediji pišu nakon maestralne partije Dinama i demoliranja Atalante

I na toj činjenici, ne samo na blistavoj izvedbi protiv Atalante, pred Dinamom treba skinuti šešir. Ambijent kakav je dočekao Talijane odavno nije zabilježen u Maksimiru.

Međutim, taj veličanstveni dekor neupućenom bi pratitelju Dinamovih utakmica mogao izazvati popriličnu nedoumicu: kako je moguće da je na utakmicu Hrvatske lige s Istrom 1961, u predvečerje starta Lige prvaka, u Maksimir dođe samo 2700 gledatelja, a na Atalantu gotovo 30 tisuća.

Odgovor, na žalost, ne leži samo u Dinamovoj dominaciji u Hrvatskoj ligi i dosadnjikavim utakmicama s predvidivim ishodima (najčešće 1:0) nego i u sve slabijem interesu Zagrepčana za Dinamove utakmice.

Prema neslužbenim podacima, više od 60 posto Dinamovih navijača na utakmici s Atalantom pristiglo je iz provincije, i taj otprilike isti postotak vrti se u svakoj iole jačoj Dinamovoj europskoj predstavi.

Pep Guardiola Proslavljeni strateg Guardiola progovorio o Dinamu i otkrio što ga najviše zanima

Gledali bismo i treninge

Takvim ili približno sličnim podacima raspolažu i Dinamovi ljudi na terenu. Primjerice, jedan od najaktivnijih povjerenika, Damir Najmenik iz Orahovice.

– Da, postotak je prisutnosti navijača izvan Zagreba na Dinamovim utakmicama oko 60 posto. Ali, to nije ništa novo, oduvijek je Slavonija bila najveća Dinamova baza i najviše publike u Zagreb dolazilo je iz Slatine, Virovitice, Orahovice, Osijeka, Slavonskog Broda... U tom dijelu Hrvatske Dinamo ima najviše članova. Primjerice, u Slatini, kod kolege povjerenika Nenada Bračuna, Dinamovi navijači kupili su 54 godišnje ulaznice. Mislim da se takvim dosegom ne može pohvaliti ni jedan drugi povjerenik – kazao nam je Najmenik.

Iz Orahovice je na utakmicu Dinamo – Atalanta stiglo 25 navijača.

– Taj izlet u Zagreb, uključujući ulaznice, svakoga je koštao između 300 i 400 kuna. Nije baš malo, ali mi volimo Dinamo i veselimo se svakoj utakmici. Ma išli bismo gledati i treninge da smo bliže Zagrebu – dodao je Najmenik, koji je uz tamburaše i jučer slavio Dinamovu pobjedu nad Atalantom.

Dinamo u ovom trenutku broji 14 tisuća članova (Hajduk gotovo 30 tisuća), što je za maksimirski klub ipak vrlo pristojna brojka, a uoči početka sezone prodano je osam tisuća godišnjih ulaznica.

Stoga je i začuđujući podatak da je na utakmici s Istrom bilo samo 2700 ljudi. No, slaba posjećenost utakmica nije samo Dinamov ekskluzivitet, pa je tako nedavno utakmicu rukometne Lige prvaka PPD Zagreba i PSG-a, najskuplje momčadi Europe, u zagrebačkoj Areni pratilo tek nekoliko tisuća gledatelja. Sportska klima u Zagrebu već godinama čeka na svoj novi procvat...

Dinamo - Atalanta NISU ZADOVOLJNI Talijani se nakon Maksimira žalili Uefi: To je sramotno i apsurdno!

U Hrvatskoj ligi prosjek 2836

Pokušali smo i od Dinamova predsjednika Mirka Barišića dobiti reakciju na ovaj fenomen, no se nije želio očitovati na pitanje kako objašnjava takve oscilacije u posjećenosti na Dinamovim utakmicama.

Preostaje nam onda samo konstatirati kako Dinamo, sudionik Lige prvaka i vodeća momčad svoje skupine, u domaćim prvenstvenim utakmicama ima u prosjeku 2836 gledatelja na svojim utakmicama.

Tako mizeran posjet sigurno nema nijedan klub u najelitnijem klupskome nogometnom natjecanju. I u Dinamu bi se nad time i te kako morali zamisliti. Pritom Bjelicu i igrače amnestiramo od svake odgovornosti...

>> Pogledajte atmosferu u navijačkoj zoni na Maksimiru uoči Atalante

Kako je DHL postao vodeća logistička tvrtka u svijetu i kakvi su im planovi za Hrvatsku
DOSTAVA
Počeli su koristiti robote, umjetnu inteligenciju, tehnologije proširene stvarnosti i samovozeća vozila