Austrijski prvoligaš TSV Hartberg dospio je u središte pažnje svjetske nogometne javnosti zahvaljujući nesvakidašnjoj marketinškoj strategiji. U sezoni 2024./25. na svoje dresove uspjeli su smjestiti nevjerojatna 23 različita sponzorska logotipa, čime su srušili vlastiti prošlogodišnji rekord od "samo" 15 logotipa.
U Hartbergu se doslovno našlo mjesta za svakog, od lokalne tvornice stakla i tajlandskog ulja za masažu do gradskog vijeća. Među najneobičnijim sponzorima ističe se "Spermbooster #1", proizvođač dodataka za plodnost koji je ujedno i suvlasnik kluba.
Ono što je započelo kao način financijskog opstanka za manji klub, preraslo je u globalno prepoznat marketinški fenomen. Hartbergovi dresovi sada su među najkomentiranijima u nogometnom svijetu, a simboliziraju nekonvencionalan, ali učinkovit pristup sportskom brendiranju. Zanimljivo, dio tog neobičnog projekta je i hrvatski napadač Patrik Mijić, koji brani boje Hartberga u ovoj povijesnoj sezoni.
FOTO Evo kako je Joško Gvardiol uljepšao dan domaćinima na Jadranu: 'Hvala na sjajnoj energiji'