Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Turisti iz Azije najviše vole Dubrovnik, Zagreb i Split

Veliki turoperatori Holiday Tours&Travel Singapure, Pacific Leisure Group, Globe Travels i C&D Global Tourism Group, Inspiring Vacations, te Wings Away Travel već potvrđuju pojačan interes za Hrvatskom u 2020.
16. listopada 2019. u 12:54 2 komentara 309 prikaza
Hrvatska turistička zajednica na  ITB Asia  2019.
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/3

Na vodećem turističkom sajmu za azijsko-pacifičku turističku industriju,  ITB Asia  2019., koji okuplja međunarodne izlagače iz MICE, odmorišnog i korporativnog turističkog segmenta u Singapuru nastupaju i Hrvatska turistička zajednica, te Turistička zajednica grada Zagreba.

Promovitni video "We love Zagreb" PROMOTIVNI VIDEO “We love Zagreb” kandidat je za najbolji turistički film, glasajte i vi

Sajam je privukao preko 1300 izlagača iz 127 zemalja, posjetit će ga oko 13.000 turističkih profesionalaca, a središnja tema je "Hrabre misli, smjeli pokreti“. Sudionici, inače, biraju između 200 predavanja  s 260 renomiranih govornika, a fokus je, osim na novim putničkim trendovima, na preferencijama kineskih putnika, destinacijskom marketingu, održivom razvoju destinacija, halal turizma, inovativnim putničkim tehnološkim rješenjama itd.

- Sudjelovanje na ITB Asia 2019. nastavak je aktivnosti HTZ-a usmjerenih na vrlo važno azijsko tržište s obzirom da azijski turisti pretežno putuju u pred i posezoni te imaju veliki utjecaj na daljnju afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. U fokus rada ove godine postavili smo si predstavljanje cjelokupne hrvatske turističke ponude na dalekim tržištima poput Australije, SAD-a, Kine, Južne Koreje i Singapura jer nam je cilj smanjiti ovisnost hrvatskog turizma o tradicionalnim europskim tržištima - kaže Sdirektor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Hrvatska turistička zajednica na  ITB Asia  2019. | Autor : HTZ Foto: HTZ

Naglašava da je u dosadašnjem dijelu godine s azijskog tržišta ostvaren rast od 10 posto u dolascima i noćenjima u usporedbi s istim razdobljem lani. Inače, turisti iz Azije u prosjeku se odlučuju za dva do tri prekomorska putovanja godišnje, uz jedno long haul putovanje u trajanju od 10 do 21 dan. U Hrvatsku najviše dolaze u lipnju, a omiljene destinacije su im Dubrovnik, Zagreb i Split. Veliki turoperatori Holiday Tours&Travel Singapure, Pacific Leisure Group, Globe Travels i C&D Global Tourism Group, Inspiring Vacations, te Wings Away Travel već potvrđuju pojačan interes za Hrvatskom u 2020.

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld kaže da Zagreb kontinuirano od 2011. nastupamo na ovom najznačajnijem sajmu za azijsko tržište te bilježi rastuće zanimanje publike za glavni grad Hrvatske.

Konferencija o kralju Arturu POVIJEST I TURIZAM Otvorena konferencija o kralju Arturu u Podstrani

- Predstavljamo odmorišnu, ali i poslovnu ponudu Zagreba s posebnim naglaskom na zdravstveni turizam te kulturni segment koji je itekako zanimljiv gostima iz Singapura, Malezije, Kine, Tajvana, ostalih dalekoistočnih zemalja te Australije - izjavila je dodavši kako se značaj nastupa na ITB Asia posebno vidi u strukturi zagrebačkih gostiju koja je drugačija od ostatka Hrvatske.

Naime, kaže, uz goste iz SAD-a i Njemačke, u samom vrhu dolazaka i noćenja u Zagrebu nalaze se turisti upravo s Dalekog istoka te Australije.

Urednik i voditelj HTV-ove emisije Nedeljom u 2, Aleksandar Stankovic
Iskren
Stanković oduševljen: Ovo je muškarac koji zna što hoće, a ne Milanović i Jandroković
CVH
CVH
Naučite kako samostalno obaviti pregled motocikla i dođite na besplatnu provjeru tehničke ispravnosti