Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Profesionalno upravljanje pritužbama

Što je to primjerena i adekvatna komunikacija?
17. travnja 2018. u 11:17 35 prikaza
Profesionalno upravljanje pritužbama
Foto: Fotolia

Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu usluge, rok plaćanja i slično.

Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila.

Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama je prilagodba komunikacije različitim tipovima kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima.

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar.

Datum održavanja: 26.4.2018. u Zagrebu

Naziv seminara: "Upravljanje prigovorima i pritužbama"

Polaznicima su osigurani:

  • svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru (skripte, vježbe, mape, blokovi za pisanje)
  • ručak u restoranu i topli napitci,
  • potvrda o sudjelovanju.

Na edukciji ćemo naučiti

  • Kako se adekvatno izražavati tako da kupac prihvati naše odgovore bez otpora.
  • Koje ponašanje se očituje kroz naše geste, glas, mimiku, kontakt očima za vrijeme razgovora.
  • Kako poboljšati neverbalnu komunikaciju.
  • Naučit ćemo razumjeti kako naš proizvod ili uslugu doživljava kupac
  • Kako se nositi sa stresom te kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem kad smo suočeni s konfliktnim klijentima.

Edukacija je namijenjena zaposlenima koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju s kupcima i klijentima. Posebice je korisna za djelatnike na šalterima koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima usluga, djelatnicima odjela reklamacija, prigovora i pritužbi.

Prijavi se

Pogledajte kako je bilo prošlom terminu seminara OVDJE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite OVDJE

Polaznici o seminaru:

"Zadovoljan sam izvođenjem seminara i velikim brojem primjera iz same prakse"

"Velika pohvala izvrsnoj predavačici, puno sam naučio"

"Odličan seminar, svima bih ga preporučila"

"Zanimljivo i poučno predavanje"

"Seminar je u potpunosti ispunio moja očekivanja"

"Predavačica je bila izvrsno pripremljena"

ODRŽANI TERMINI: 26.1.2017., 9.3.2017., 31.5.2017., 21.7.2017., 17.10.2017., 5.12.2017.