Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Imate poslovanje, ali ne i operatera? – Vodič za pravi izbor suradnika prilikom pokretanja poslovanja

Prema istraživanjima Eurostata, 89 posto poduzetnika tvrdi da je digitalno poslovanje budućnost. Zato je iznimno važno odabrati kvalitetnog operatera za suradnju
28. srpnja 2022. u 08:46 15576 prikaza
Foto: Canva
Pogledajte galeriju 1/3

Pokretanje poslovanja može se činiti kao administrativno težak proces. U tom procesu, novi poduzetnici često zaborave na bitnu stavku operatera za mrežne usluge. Na prvu, može se doimati nevažnim podatkom, no 89 posto poslovnih korisnika prema istraživanjima Eurostata izjavilo je kako je budućnost svakog poslovanja ona digitalna. Zato je iznimno važno pripremiti se za digitalnu eru. Vodič koji slijedi, detaljno je raspisan za sve buduće poduzetnike, kako bi na siguran način odabrali operatera sa širokom paletom ponuda, dostojnom modernog poslovanja.

Dostupnost je broj jedan

Neminovno je da će prilikom novog poslovanja ponekad doći do poteškoća s mrežom. Zato se trebate osloniti na one operatere koji će vam biti uvijek dostupni i koji imaju prilagođenu komunikaciju za poslovne korisnike.

Česta, stereotipna pretpostavka jest ta da se na korisničke službe dugo čeka, te da su često neefikasne, što uopće ne mora biti slučaj. Postoje korisničke službe koje ne samo da su redovito dostupne, već su i vrlo prilagođene poslovnim korisnicima. Korisnička podrška i vaš operater u novom poslovanju mora biti vaša desna ruka.

Pristupačno i kvalitetno – moguće je

Prilikom pokretanja poslovanja od visoke je važnosti da vaš operater u svojoj paleti usluga ima povoljne, pristupačne, a pritom visoko kvalitetne usluge. Takvo što moguće je, dapače, uz razgovor važno je naglasiti sljedeće stvari:

•    Što je vama kao poslodavcu nužno?
•    Što točno tražite od svojih operatera?
•    Koje su potrebe vašeg poslovanja?
•    Na što se dodatno želite fokusirati?

Ovakvim pristupom ne samo da ćete dobiti usluge kakve trebate, već će vaši operateri znati i koje promotivne ponude bi mogle vas interesirati kao potpuno novog poduzetnika. Važnost ovakvog pristupa iznimno je velika, zbog činjenice da ćete uz dobrog korisničkog operatera i podršku brže napredovati u poslovanju.

 | Autor : Canva Foto: Canva

Fokus na telekomunikacijskim uslugama u poslovanju trebao bi vam biti na sljedećim stavkama:

•    Brz i kvalitetan internet
•    Mogućnost povoljnih domaćih i inozemnih poziva
•    Prilagodljiva tarifa
•    Moderne usluge i trendovi

Moderno znači pratiti trendove

Ako doista želite kvalitetno i moderno poslovanje, imperativ je da pratite trendove. To konkretno znači da bi vam gotovo sva tehnologija trebala biti digitalna. Na kraju dana, svi vaši klijenti više će vas poštovati ako je vaša nova tvrtka potpuno digitalizirana i ako nudi suvremene oblike sučelja, iskustva, ali i naplate korisnicima.

Prilikom takvog poslovanja, brojni poduzetnici mogu se izgubiti u moru ponude, usluga i dostupnih informacija. Zato je važno da prilikom ugovaranja partnerskog odnosa s bilo kojim operaterom točno definirate svoje vlastite ciljeve i prioritete. Kako bi taj, naizgled težak proces bio lakši, odgovorite si na sljedeća ključna pitanja:

1.    Kome se moje poslovanje obraća? – Pod ovim pitanjem podrazumijeva se je li vam publika mlađa ili starija. Ako se radi o mlađim klijentima, razumljivo je da će zahtijevati veću digitalnu spremu i širu paletu digitalnih usluga
2.    Što sve mora biti dostupno? – U naletu inspiracije vjerojatno će vam mnogo ideja pasti na pamet, no prenatrpanost sadržajem nikad nije dobra opcija. Umjesto toga, definirajte što će točno biti digitalno, gdje će biti dostupno i pod kojim uvjetima. Ne morate baš sve digitalizirati. Skladna web stranica sa skladnom ponudom i detaljno fokusiranim sadržajem uvijek je plus, naročito kod mlađe populacije

U moru ponude – kako odabrati?

Svaki operater nudit će vam sve što trebate u cilju da vas zadrži i okupira vašu pažnju. Zato je ponekad doista teško u moru ponude odabrati onog pravog. Najbolji savjet koji možete dobiti jest onaj da se vodite statističkim podacima.

 | Autor : Canva Foto: Canva

Tako statistike pokazuju da je A1 vodeća mreža u Hrvatskoj s brojnim zadovoljnim privatnim, ali i poslovnim korisnicima. Njihova komunikacija brza je i efikasna, bilo putem poziva, bilo putem internetskih mreža. Osim telekomunikacijskih usluga, A1 ima i Fiskal 1 uslugu koja nudi moderno, efikasno i jednostavno rješenje za vašu blagajnu.

Četiri su ključne stavke ove usluge:

1.    Kompletno blagajničko rješenje prilagođeno potrebama vašeg poslovanja
2.    Izbor između godišnje ili mjesečne licence uz mogućnost sezonskog mirovanja
3.    Fiskalizacija bez brige i u skladu sa svim zakonskim propisima
4.    Intuitivno i jednostavno sučelje za korištenje uz mogućnost praćenja skladišta i zaliha robe

Odlično je rješenje za frizerske i kozmetičke salone, cvjećarne, salonske radnje kao i sve ostale uslužne djelatnosti upravo zbog jednostavnosti korištenja. Uz A1 možete birati želite li prijenosne ili stolne uređaje, veličinu ekrana, a dostupna vam je i opcija sezonskog mirovanja licenci ako vam fiskalizacija nije potrebna tijekom cijele godine.

Još važnije, uz Fiskal 1 uslugu možete lakše voditi poslove ugostiteljstva. Naime, možete registrirati narudžbe po stolovima, a postoji i mogućnost mobilnog konobara. Tu je i printer za narudžbe, a moguće je pratiti i stanje skladišta potpuno digitalno.

Mogućnost praćenja stanja skladišta idealno je za poslove maloprodaje, a moguće je unutar usluge odabrati i ladicu za novac ili skener.

Korisnici se oslanjaju na pouzdanu i sigurnu A1 fiksnu mrežu, koja je također i najveća u Hrvatskoj. Njome je obuhvaćeno čak 600 tisuća kućanstava i poslovnih ureda. · Mobilna usluga nudi neograničene razgovore u svim tarifama, pristup 5G mreži i neograničeni internet. Za sva pitanja, A1 korisnička služba dostupna je uvijek online putem ili putem poziva.

Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska

 

POZITIVNI DOJMOVI
Srpkinja ispričala svoja iskustva sa sezone u Hrvatskoj: 'Najniža plaća iznosi 800 eura. Dobijete i božićnicu'
Havaianas Brasil Logo
PROMO
Havaianasice s kojima ne možete pogriješiti