Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

A1 Hrvatska objavio financijske rezultate: Povećani prihodi i ulaganja

U odnosu na isti kvartal prošle godine došlo je do povećanja prihoda za 2,6 posto
29. travnja 2019. u 21:52 0 komentara 210 prikaza
A1 financijski rezultati
Foto: A1 Hrvatska
Pogledajte galeriju 1/2

Tvrtka A1 Hrvatska objavila je financijske rezultate prvog tromjesečja ove godine. Prema njima prihodi su porasli za 2,6%, ulaganja za 79,7%, a broj mobilnih pretplatnika povećao se za 8,5%.

Zagreb: A1 predstavio nove poslovne prostore i novu politiku ljudskih potencijala Digitalna transformacija U A1 cijeli menadžment ostao bez svojih ureda

Osim toga EBITDA (operativna dobit) je povećana za 6,3 posto te iznosi 31,7 milijuna eura. Prihodi iznose 102,1 milijuna eura, a ulaganja 24,7 milijuna eura.

Na uspješnu 2018. godinu nastavio se i prvi kvartal 2019. godine u kojem je A1 Hrvatska nastavila s porastom ključnih poslovnih pokazatelja. Tako je potražnja za Homebox uslugom u mobilnom sadržaju, televizijskim sadržajem u fiksnom segmetnu i dalje su glavne odrednice rasta na tržištu. 

A1 financijski rezultati | Autor : A1 Hrvatska Foto: A1 Hrvatska

Premda su se i troškovi povećali i prihodi su se u odnosu na isti kvartal prošle godine povećali za 2,6 posto zbog rasta prihoda od usluga. Razlog je to većih ulaganja kompanije u televizijski sadržaj, tehničku opremu i promocije korisnicima.

U mobilnom segmentu rast je omogućila povećana potražnja za Homebox uslugom kao i jake promotivne aktivnosti.

PMI Forum PMI forum Kupci žele ponudu i cijenu kreiranu za njih

U fiksnom segmentu pak došlo je do povećane potražnje televizijskog sadržaja. Ulaganja u sadržaj poput UEFA Lige prvaka te u nove ekskluzivne programe poput BBC First-a koji je u potpunosti titlovan na hrvatski jedan su od pretpostavki rasta broja korisnika na čak 695 tisuća.

Predsjednik Jiříj Dvorjančanski predsjednik Uprave osvrnuo se na rezultate.

- Tvrtka A1 Hrvatska nastavlja sa snažnim operativnim poslovanjem uz stabilan organski rast u ključnim tržišnim segmentima. Uz postpaid mobilne usluge te značajan rast mobilnog širokopojasnog segmenta zahvaljujući Homebox usluzi, naša konvergentna strategija pokazuje odlične rezultate. Viši kapitalni izdaci rezultat su nabave frekvencija u spektru 2.100 MHz, što će dodatno osnažiti korisničko iskustvo i unaprijediti kvalitetu usluga, a ujedno i pokazuje našu spremnost na reinvesticiju sredstava zadržanih uslijed smanjenja parafiskalnih naknada. Kao pouzdan partner za digitalno doba kako za korisnike, tako i za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo i društvo, u narednim mjesecima planiramo daljnja ulaganja u mrežnu infrastrukturu i u kvalitetu usluga - rekao je.

Vrtovi Hrvatske
Mala škola imuniteta:
Koji vitamini i minerali brane naše tijelo?
PBZ
#OSTAJEMDOMA
Plaćaj račune i upravljaj svojim financijama online: savjeti za organizaciju bez odlazaka u poslovnicu banke
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.