Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 148
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Japanski novitet

Potpuno električan Hondin B-SUV e:Ny1 diči se dometom od 412 km

23.05.2023.
u 12:27

Honda je predstavila svoj drugi električni model te hibridni kompaktni SUV ZR-V koji se dimenzijama smješta između modela HR-V i CR-V

Honda je na svojem europskom predstavljanju nedavno u Njemačkoj pokazala tri potpuno nova SUV modela. Uz novu generaciju CR-V-a, Honda će uskoro na europsko tržište izbaciti dva potpuno nova modela - i novi kompaktni SUV ZR-V i novi potpuno električni model e:Ny1.

Honda ZR-V dimenzijama se smjestio točno između manjeg SUV modela HR-V i većeg CR-V-a, koji uskoro dolazi u šestoj generaciji. Novi model ZR-V dugačak je 457 centimetara te je uz međuosovinski razmak od 265 cm dimenzijama vrlo sličan konkurentima kao što su Kia Sportage ili Renault Austral.

Za pogon ZR-V-a zadužen je već dobro poznati Hondin e:HEV potpuni hibrid koji se temelji na 2-litrenom benzinskom motoru Atkinsova ciklusa koji uparen s dva elektromotora razvija 184 konjske snage. Cijena ovog noviteta još nije poznata, no njemački mediji očekuju da će ona na njihovom tržištu kretati od 35.000 eura.

Hondin drugi potpuno električni model - nakon gradskog modela Honda e - jest SUV B-segmenta nazvan e:Ny1. Vizualno i dizajnerski te dimenzijama e:Ny1 se temelji na Hondi HR-V. Da se radi o putpuno električnom modelu već na prvi pogled otkriva činjenica da sprijeda uopće nema usisnika zraka.

Nudeći svjež, karakterističan dizajn i najnoviju naprednu tehnologiju, e:Ny1 slijedi Hondinu filozofiju razvoja usmjerenu na čovjeka, maksimalno iskorištavajući potpuno električni pogonski sklop modela kako bi isporučio SUV sa zabavnom dinamikom u vožnji, glatkom i profinjenom vožnjom, navodi taj japanski proizvođač.

U unutrašnjosti Honda e:Ny1 nudi potpuno novu središnju konzolu s jednostavnim rasporedom lako dostupnih gumba, više opcija za pohranu te s bežičnim punjenjem, dok čistom nadzornom pločom dominira veliki 15,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir kojim se upravlja većinom funkcija.

Prednost velikog vertikalno potavljenog zaslona koji je u središtu pozornosti vozača u smislu multimedijskih sadržaja je ta što se može podijeliti na nekoliko pojedinačnih područja. Navigacija, glazba i kontrola klima-uređaja mogu se podešavati paralelno bez potrebe za listanjem izbornika. Ispred vozača je još jedan digitalni zaslon u funkciji instrumentne ploče.

Novi model razvijen je na novoj Hondinoj e:N F platformi, koja je usmjerena na tri temeljna atributa: namjensku strukturu karoserije visoke krutosti, nisko težište i pažljivo upravljanu aerodinamiku. Osim toga, platforma uključuje visokoučinkovitu, laganu tri-u-jedan integriranu pogonsku jedinicu, električni motor i mjenjač.

Elektromotor Honde e:Ny1 razvija 204 konjske snage i 310 Nm okretnog momenta, a uz bateriju kapaciteta 68,8 kWh automobil pruža domet od 412 kilometara s jednim punjenjem baterija. Ima mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom, od 10 do 80 posto za 45 minuta.

Potpuno nova šasija razvijena posebno za baterijska električna vozila osigurala je poboljšanu torzijsku krutost, a ključ za to je čelik visoke čvrstoće, koji se koristi na 47 posto karoserije. Uz novu platformu i pogonski sklop, nudi dinamičke performanse, iznimnu udobnost i profinjenost.

Još nije poznato kada će Honda e:Ny1 stići u europske salone, no očekuje se da bi to moglo biti do kraja ove godine ili na početku 2024.

Cijena ovog japanskog noviteta još nije službeno objavljena, a njemački mediji prognoziraju da bi početna cijena mogla biti između 35.000 i 40.000 eura. Smatraju da bi e:Ny1 na tržište mogao stići već krajem 2023.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije