Naslovnica Showbiz TV

HRT s 29,2 posto u drugoj skupini najgledanijih televizija članica EBU

Prema istraživanju EBU, Hrvatska radiotelevizija nalazi se na 16. mjestu u skupini od ukupno 48 javnih televizija članica Europske radiodifuzijske unije koje su bile obuhvaćene istraživanjem.
03. rujna 2017. u 11:52 3 komentara 386 prikaza
Logo HRT-a
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Hrvatska radiotelevizija (HRT) prošle je godine imala udio u gledanosti (SHR) od 29,2 posto na domaćemu televizijskom tržištu te spada, po tržišnome udjelu, u drugu skupinu najgledanijih televizija članica Europske radiodifuzijske unije (European Broadcasting Union – EBU), navodi se u EBU-ovu istraživanju PSM Barometer 2017., izvijestili su u nedjelju s HRT-a. 

Stjepan Balog STJEPAN BALOG 'Nekad je HRT mogao kupiti događaj koji je poželio. Sad su druga vremena...'

Prema tomu istraživanju EBU, Hrvatska radiotelevizija nalazi se na 16. mjestu u skupini od ukupno 48 javnih televizija članica Europske radiodifuzijske unije koje su bile obuhvaćene istraživanjem, a unutar njezine skupine HRT-ov udio u gledanosti bio je veći od, primjerice, udjela France televisiona (28,6 posto), irskoga RTE-a (27,6 posto), švicarskoga SRG-a (27,3 posto), belgijskoga RTBF-a (24,6 posto) te ruskoga RTR-a (27,9 posto).

U usporedbi sa zemljama u okružju HRT je svojim udjelom od 29,2 u 2016. godini bila uvjerljivo najgledanija i među javnim medijskim servisima u zemljama u okružju te gledanija od, primjerice, Radiotelevizije Slovenije (RTV SLO) koja je ostvarila tržišni udio od 22,3 posto, Radiotelevizije Srbije (RTS) koja je ostvarila tržišni udio od 23,3 posto  te Radiotelevizije Bosne i Hercegovine (BHRT) koja je ostvarila tržišni udio od 4,4 posto, ističu iz HRT-ove RJ Komunikacije.

Europska radiodifuzijska unija u svojemu je istraživanju televizije podijelila u četiri skupine prema vrijednosti tržišnoga udjela u gledanosti: 1. skupinu čine televizije s udjelom većim od 32 posto; 2. one s udjelom od 21 do 32 posto; 3. skupinu one televizije s udjelom od 10 do 21 posto; a 4. skupinu čine televizije s udjelom u gledanosti od 4 do 10 posto. 

Hrvatska radiotelevizija svrstala se u skupinu s po veličini drugom vrijednošću tržišnoga udjela, te je znatno bolja od prosjeka Europske radiodifuzijske unije, koji iznosi 21 posto, navodi se u priopćenju. 

Na vrhu je europskoga popisa televizija s najvećim tržišnim udjelom - islandski RUV s 59 posto tržišnoga udjela, zatim njemački ARD s 46,1 posto, finska YLE s 44,8 posto te britanski BBC s 42,3 posto tržišnoga udjela. 

Na samome se dnu EBU-ova popisa nalazi ukrajinska televizija s udjelom od samo 0,8 posto, a ispred nje su libanonski TL s također 0,8 posto tržišnoga udjela, zatim izraelski IBA s 2,9 posto te rumunjska TVR s 3,5 posto tržišnoga udjela, navode iz HRT-a. 

Kornelija Benyovski Šoštarić KORNELIJA BENYOVSKY ŠOŠTARIĆ Dok su prijatelji kupovali skupu odjeću i automobile, ja sam ulagala u vrt! Intervju Mirna Dvorščak: Emisija "Ritam ljeta" moj je konačni obračun s tremom Djevojčica Iris Wronka Gostovanje na TV-u Djevojčica ukrala svu pozornost, no nitko nije mislio da će i ovo učiniti

 

Elipso