Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 126
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?

Prirodna kozmetika iz domaće proizvodnje

lush
Slavko Midžor/Pixsell
20.01.2010.
u 08:00

Svježa i rukom rađena kozmetika Lush u Hrvatskoj ima sve veći broj poklonika, a ekološki je prihvatljiva.

Opojan miris citrusnog voća i aromatičnog ulja osjetio se još na vratima. Gospođa Snježana Pavlić, “glavna kuharica” u manufakturi Lush rezuckala je voće na tanke ploške i ubacivala ga u veliki limeni lonac. Gotovo da osjetite razočaranje što su svi ti proizvodi namijenjeni vašoj koži, a ne gladnim nepcima...

70 posto domaća proizvodnja

Svježa i rukom rađena kozmetika po prihvatljivim cijenama već 13 godina postoji u Hrvatskoj, a svi lašoljupci u velikoj su prednosti pred drugim zemljama. Upravo zbog manufakture u Samoboru koja proizvodi 70 posto proizvoda koji se nađu u njihovim hrvatskim trgovinama (odnosno sve proizvode koji ne zahtijevaju ambalažu) dok se ostatak uvozi. Ovaj je podatak važan zbog svježine koja je ponos Lushove kozmetike. U manufakturi, koja ima šest zaposlenih i sjajan je primjer da se i u krizi može voditi unosan biznis, tjedno proizvedu i do 400 kilograma sapuna, a rade se isključivo prema narudžbi koja dolazi iz trgovine. Primjerice, za 40 kilograma sapuna potrebno je šest kilograma voća. Lushovi kruti odnosno “goli” šamponi među najcjenjenijima su, a jedan takav od 55 grama traje isto kao i tri boce šampona od 250 g odnosno dostatan je za 50 do 70 pranja, ovisno o dužini kose.

– Pribjegavamo toj krutoj alternativi upravo zbog ekologije. Proizvodi ne sadrže konzervanse, a za takve proizvode nije potrebna ni ambalaža, pa ne ostaje ništa u okolišu. Imaju dovoljno dug rok trajanja, od osam do 14 mjeseci. Osim toga, neki sastojci poput peršina imaju svojstva konzervansa – objasnila je Ana Lozica iz Lusha Hrvatska.

Za proizvodnju uvoze ruže iz Turske, blato iz Maroka, kokos kupuju od žrtava tsunamija i još mnogo toga, a od domaćih proizvoda koriste svježe voće i povrće.

– Naši proizvod nisu testirani na životinjama, baš kao ni sastojci. Izvozimo proizvode u Sloveniju te u Bosnu i Hercegovinu, a očekujemo i daljnji razvoj. Svi naši proizvodi su ručno rađeni, a na bočicama imamo i naljepnicu sa slikom, imenom i datum kada i tko je proizveo taj proizvod koji tako postaje unikat - objašnjava Ana te dodaje kako zna po sapunu tko od njihovih zaposlenika ga je pripremao.

Sapun u obliku bivšeg

Među najprodavanijim aromama našli su se dream cream i karma, a za Valentinovo Lushove poklonike očekuju brojna iznenađenja poput kugle za kupanje u obliku zločestog bivšeg dečka. Među najskupljim su sastojcima ružino ulje i ylang ylang.

– Ideja proizvoda Lush jest da se apsolutno sve iskoristi i da ne ostane ništa za bacanje. Zato i pribjegavamo proizvodima bez ambalaže. Prirodna kozmetika je rastući sektor i u svijetu i kod nas, što se i vidi po proizvodnji, ali i po konkurenciji koje se ne bojimo – objasnio je Toni Čaleta Lushov uspjeh koji raste čak i u recesiji.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije