Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Ostavila nered u vozilu Uberova vozača pa je dočekao račun od gotovo 700 kuna

Iznenađena 24- godišnjakinja ne vidi razlog za tako visoki iznos koji mora podmiriti
23. srpnja 2019. u 13:17 10 komentara 17824 prikaza
Foto: Twitter
Pogledajte galeriju 1/2

Vozači Ubera doživljavaju svakakve zgode, no katkada i putnici mogu ostati neugodno iznenađeni. 

ZET TRAGA SE ZA NASILNICIMA Vozač ZET-a ih tražio kartu, a oni ga pretukli

Upravo to se dogodilo Lydiji Williams nakon što je putem Uber aplikacije pozvala prijevoz. Ona i njen dečko zabavljali su se u vozilu te joj je pritom ispalo iz ruke na pod oko 20 Skittles bombona. 

Zbog tog je nestašluka dobila račun za čišćenje vozila u protuvrijednosti od oko 660 kuna te je iznenađena odlučila objaviti na Twitteru e-mail koji je dobila od Ubera s računom na spomenuti iznos. 

 

 

No, čini se kako nije "dobila po džepu" samo zbog nereda koji je ostavila iza sebe u tuđem vozilu već je tijekom vožnje bilo i nekoliko drugih incidenata. Stoga je vozač odlučio zatražiti od Ubera nadoknadu štete za dubinsko čišćenje vozila. 

Iznenađena 24- godišnjakinja ne vidi razlog za tako visoki iznos koji mora podmiriti.

Twitter - Prvi tweet koji je sadržavao hashtag I političari pod povećalom Evo kako ćete biti kažnjeni ako kršite pravila na Twitteru

Navela je u komentarima uz objavu kako smatra da je njihovo ponašanje bilo itekako pristojno, posebice stoga jer su vozača, kako navodi, počastili obrokom i pićem. 

Neki od komentatora složili su se s njom da je cijena za čišćenje zaista previsoka, a ona je odgovorila kako bi, da je znala što je čeka, odmah pokupila bombone s poda. 

 | Autor : Twitter Foto: Twitter

Možda bi to trebalo napraviti u svakom slučaju? 

Jelovnik Zaludila internet Pogledajte grašak na ovoj fotografiji, vidite li nešto čudno?

Neki od komentatora nisu imali razumijevanja te su joj poručili kako bi bilo dobro da pazi na svoje ponašanje drugi put i bude kulturnija. 

"Misliš li da je bacanje bombona po tuđem autu kulturno ponašanje?! Zašto ih nisi pokupila?"

Iz Ubera su za Mirror objasnili kako je vozilo vozačima njihovo mjesto za rad i ako ga netko uništi na bilo koji način ili onečisti, to znači da vozač više nije u mogućnosti nastaviti sa svojim radom te mu je potrebno nadoknaditi štetu. Svaki vozač koji zatraži naknadu štete za čišćenje mora detaljno opisati situaciju i priložiti fotografije kao dokaz. Uber zahtijeva obostrano uvažavanje i poštovanje, kako vozača tako i putnika", navedeno je. 

nasmijala mnoge Ova majka je zakon: Napisala urnebesne savjete sinu koji ide na odmor!

Pred kamerom blajhala kosu i sva joj je ispala:

 

Plazma keksi
PLAZMA SPORTSKE IGRE MLADIH
Predsjednik Europske nogometne federacije podržao važan projekt u Hrvatskoj
Bambi
DRUŠTVENA SOLIDARNOST
Jedna od najvažnijih regionalnih konditorskih tvrtki ugradila je društveno poslovanje u svoju poslovnu filozofiju
  • kior94:

    Zar ste i vi novinari u Večernjem tako nepismeni - boMbon, a nije boNbon. Zakaj se bavite ovim poslom - polja su prazna...

  • CVILIDRETA:

    Da li ste izdali račun za ovaj promo članak,mogli bi se sada sami prijaviti inspekciji i poreznoj jer je ovo plačeno da se prenese iz drugih novina.Netko je u vašoj firmi uzeo lovu ,a sad vi otkrijte tko ako imate ... prikaži još! imalo novinarskog poštenja.

  • lupa:

    Precesto mi se dogada da imam potrebu nazvati roditelje i zahvaliti im na odgoju. Ja koristim Uber i kada sam sa psom, rijetko su me odbili i pas mi je uvijek dekici u krilu i jos nosim roler za dlake ... prikaži još! sa sobom i pokupim njegove dlake. Ni minuta posla za moj mentalni mir.