Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 186
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PVC profili

Svojim inteligentnim sustavima prozora i vrata pružamo rješenja za bolji svijet

Deceuninck
Foto: Promo
1/3
30.09.2020.
u 11:37

Josip Klasić, izvršni direktor i menadžer prodaje i marketinga za Deceuninck, govori o uspjesima, inovacijama i poslovanju pogona u Hrvatskoj

Josip Klasić, izvršni direktor i menadžer prodaje i marketinga za Deceuninck govori o poslovanju u Hrvatskoj gdje djeluju već 16 godina, poslovnim uspjesima koji su obilježili ovu godinu te inovacijama koje su predstavili tržištu. U pitanju je belgijska kompanija koja ima prodajne lance u više od 90 zemalja svijeta, a uz 17 proizvodnih pogona i preko 3700 zaposlenih, Deceuninck opskrbljuje više od 4000 kupaca u svijetu.

Odakle dolazi naziv kompanije, što je vaš core biznis i kako ste rasli kroz godine?
Tradicija je dvojaki pojam, koji nam s jedne strane daje osnovu i čvrste temelje koji nas definiraju, no s druge strane ponekad je potrebno odmaknuti se od nje kako bi se “bez utega” moglo ići prema naprijed. No, kada se radi o Deceunincku, belgijskoj tvrtki koja je svoje djelovanje započela proizvodnjom gumba 1937. godine u gradiću Roeselare, a sada je u samom vrhu svjetskih proizvođača i dizajnera PVC profila za prozore i vrata te građevinska rješenja, jasno je da govorimo o tradiciji u najpozitivnijem mogućem smislu. Benari Deceuninck je imao viziju, a prekretnica su bile 60-te godine kada je tvrtka promijenila svoju domenu aktivnosti orijentiravši se na razvoj i proizvodnju PVC profila za prozore i vrata. 83 godine kasnije jasna vizija budućnosti ono je što kompaniju Deceuninck konstantno vodi prema naprijed.

Foto: Arena Hospitality Group

Koliko pogona imate u Hrvatskoj? Koje zemlje regije pokrivate i na koga ste orijentirani kada govorimo o vašim klijentima?
Pogoni Deceunincka u Dugom Selu i Strmcu Samoborskom pokraj Zagreba u kojima radi stotinjak zaposlenika proizvode PVC profile iznimne kvalitete koji zadovoljavaju najviše standarde gradnje u zemljama EU-a. PVC profili iz hrvatskih pogona završavaju na tržištima širom Europe. Uz proizvodnu djelatnost orijentiranu na izvoz, druga i jednako važna domena je prodajna djelatnost PVC profila za prozore i vrata te suradnja s preko 400 Deceuninck partnera u Hrvatskoj i zemljama naše regije, koji naše profile nude krajnjim kupcima u vidu finalnog proizvoda. Deceuninckova podružnica u Dugom Selu je hub za zemlje regije Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju.

Svaka bi inovacija trebala imati cilj smanjenje kompleksnosti proizvodnje, a mi smo upravo to ostvarili. Kao “točka na i” tu su priznanja struke koja dovoljno govore

Koja vas rješenja čine prepoznatljivima na tržištu?
Uz PVC profile za prozore i vrata, tu je i Twinson program podnih obloga za terase i fasade na koji smo ponosni. No naša perjanica je najnoviji prozorski profil Elegant, jer s njime smo iznova definirali budućnost prozora. Što to znači? Izuzetno elegantan izgled koji objedinjuje s jedne strane minimalizam, s druge strane vrhunske izolacijske vrijednost, a s treće održivost. Elegant je, naime, izrađen od ekološkog materijala EcoPowerCore koji se može reciklirati, a skupom svojih karakteristika ovaj prozorski profil bez problema ispunjava standard za pasivne kuće.

Prozorski profil Elegant predstavlja revoluciju na tržištu PVC profila. Koliko se dugo radilo na njemu i koje su glavne prednosti tog prozorskog profila?
Ovdje ću parafrazirati Stevea Jobsa koji je rekao da fokusiranje na pravu stvar znači prethodno odbijanje stotina drugih dobrih ideja. Razvoj novog proizvoda je izuzetno dugotrajan i kompleksan proces u koji je uključeno mnogo stručnjaka s raznih područja. Elegant je prozorski profil izrađen na našoj univerzalnoj modularnoj platformi iCOR, koja omogućuje međusobno kombiniranje različitih izvedbi krila i okvira. Svaka inovacija bi trebala imati za cilj smanjenje kompleksnosti proizvodnje, a mi smo upravo to ostvarili. Kao “točka na i”, tu su priznanja struke koja dovoljno govore. Naime, platforma iCor osvojila je nagrade “German Innovation Award 2020” i “German Design Award 2021”. Profil Elegant koji je nastao na toj platformi već je također proglašen pobjednikom prestižne “Red Dot Design Award 2019”, zatim je ovjenčan priznanjem “German Design Award 2019” u kategoriji “Special Mention” te drugim nagradama.

Kako se Deceuninck nosi s modernim zahtjevima održivosti? Na koje načine radite na održivosti kompanije i kako smanjujete negativan utjecaj na okoliš?
Posvećenost cirkularnoj ekonomiji i mogućnosti recikliranja PVC profila ono je što Deceuninck izdvaja od drugih i zbog čega je tvrtka među prvima dobila certifikat EuCertPlast kao i oznaku VinylPlus za održive proizvode i proizvodne procese. Svi naši proizvodi mogu se na kraju svog korisnog vijeka reciklirati te se proizvode uz racionalnu potrošnju materijala.

Foto: Arena Hospitality Group

Vaš slogan „Framing the future together “ zanimljiva je igra riječi, kroz koju također pokazujte „razmišljanje izvan okvira“. Što to znači za vaše partnere?
Ova igra riječi odnosni se jedne strane na prozorski okvir, a s druge strane na okvir za budućnost, koji ne može postojati bez suradnje s našim partnerima. Jer upravo oni su zaslužni da krajnji proizvod – prozorski profil – dođe do naših krajnjih kupaca. Pravi partnerski odnos pretpostavlja pouzdanost. Mi želimo upravo to, našim partnerima biti čvrsta ruka na koju se mogu osloniti, ali s druge strane tog odnosa također tražimo čvrste temelje, a sve u cilju da krajnji kupci budu zadovoljni s našim proizvodima.

Što je u poslovnom smislu za vašu tvrtku obilježilo ovu godinu?
Ova poslovna godina, unatoč aktualnoj situaciji, obilježena je mnogim inovacijama i priznanjima te brojnim novoostvarenim partnerskim odnosima u cijeloj našoj regiji na koja smo ponosni. Ta nova partnerstva nesumnjivo će još više pridonijeti da krajnji kupci odaberu upravo nas kao proizvođača prozorskih profila kojem će pokloniti povjerenje.

Kako ste nadoknadili gubitke izazvane lockdownom i koronom i kako ste se tada organizirali?
Lockdown je bio izazov za sve dionike u našem gospodarstvu pa tako i za nas. Osim početnih logističkih zastoja na koje smo bili spremni i nužne reorganizacije posla, situacija se brzo stabilizirala i proizvodi su nesmetano dolazili do naših partnera i potom do krajnjih kupaca. Sretan sam što nikakva rezanja u broju zaposlenih nisu bila potrebna i ponosan sam na sve naše partnere i kolege koji su se uspješno prilagodili novim uvjetima te ponovno dokazali spremnost za nesebični trud i rad, što je u konačnici urodilo izuzetnim rezultatima.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije