Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 141
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Osvježenje

Nakon četiri godine redizajniran američko-talijanski SUV

Jeep Cherokee
Foto: FCA
1/2
05.01.2018.
u 09:00

I dalje se očekuje da će u Europi biti traženiji dizelski motori - 2,0-litreni sa 140 i 170 KS te 2,2-litreni sa 185 i okruglih 200 konja

Jedna od globalnih zvijezda tradicionalno prvog velikog autosalona u novoj godini NAIAS auto showa u Detroitu (13. do 28.1.) bit će redizajnirani Jeep Cherokee. Kultni američki proizvođač koji je od 2014. godine u talijanskom vlasništvu kao dio Fiat Chrysler grupe (FCA) potpuno je iznenadio 2013. godine vrlo modernim, gotovo svemirskim dizajnom aktualne pete generacije svog srednje velikog SUV automobila.

Osvježena verzija koja će se imati premijeru u Detroitu ostaje pri dizajnerskom smjeru trenutne generacije koja je u svijetu polučila odlične prodajne rezultate, ali je ipak primjetno blago pripitomljena. Novi će Cherokee tako izgledom biti više terenski SUV po uzoru na sve ostale Jeepove modele poput većeg Grand Cherokeeja i nedavno na tržište pristiglog Compassa, a ne kao do sada trendovski crossoverski terenac.

Fiatovi dizelaši za Europu

Posebno se to odnosi na prednju masku koja je sada robusnija i odaje ozbiljniji dojam, dok je stražnji dio blago osvježen i donosi nešto drugačija svjetla. Jeep još nije otkrio tehničke pojedinosti svog novog modela, već samo fotografije, ali neslužbeno se može doznati da bi novi Cherokee u serijskoj opremi trebao stizati s LED glavnim svjetlima.

Dimenzije bi trebale ostati istovjetne, znači da bi dužinom od 4,62 m i međuosovinskim razmakom od 2,70 m, Cherokee i dalje konkurirati luksuznim SUV-ovima poput Mercedesa GLC, BMW X3 i Audiju Q5.

U unutrašnjosti nema zamjetnijih promjena, i dalje je na komandnoj ploči dominantan dodirni 8,4” zaslon osjetljiv na dodir, a očekuju se ponuda novih materijala u interijeru.

Što se motorizacije tiče, Jeep je najavio još efikasnije pogonske agregate. U Europi će očekivano traženiji biti dizelski motori, a to znači da će početak ponude i dalje biti 2,0-litreni Multijet II četiricilindarski motor koji se nudi u dvije razine snage – sa 140 KS i 350 Nm te 170 KS i 350 Nm okretnog momenta, a još snažnija dizelska izvedba jest 2,2-litreni Multijet sa 185 ili okruglih 200 KS.

U Europi je do sada u ponudi od benzinskih motora bio samo 3,2-litreni V6 s 272 KS koji je dostupan samo u najopremljenijoj Trailhawk izvedbi. Cherokee je osim ručnog dostupan je i uz automatski mjenjač.

Vrhunski 4x4 sustav

Cherokee će i dalje očekivano dolaziti s prednjim pogonom samo sa slabijim motorima, dok će više izvedbi biti dostupno s 4x4 pogonom. Bez obzira na svojevrsni crossover izgled, i trenutni je Cherokee u izvedbama na sva četiri kotača ima vrhunske terenske performanse. U ponudi su čak tri sustava pogona na sva četiri kotača. Sustav Active Drive I ima prijenosnik snage koji je u cijelosti elektronski nadziran bez obzira na brzinu. Active Drive II s pogonom na četiri kotača i reduktorom odlično je rješenje za osiguravanje prianjanja na iznimno niskim brzinama, dok Trailhawk sa serijskim pogonom na četiri kotača Active Drive Lock osigurava izvanredne terenske mogućnosti. Trenutna početna cijena Cherokeeja u Hrvatskoj je 337.440 kuna za izvedbi sa 140 dizelskih konja i prednji pogon.

Pogledajte i koji nas sve noviteti očekuju u 2018. godini:

Jeep Cherokee
1/12
Ključne riječi

Komentara 1

FR
frabrne
11:36 05.01.2018.

Preskupo, cijena na cestu osnovnog modela za 2018 s 2,4 tigershark motorom u Alberti (Kanada) je cca 135 000 kn. A baš nisu previše popularni jer kompletna grupacija (osim RAM-a) slovi kao najnepouzdanija, zato i kažu da Jeep znači Justt Empty Every Pocket

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije