O prvoj zajednički provedenoj godini CME-a i Nove TV razgovarali smo i s generalnim direktorom te televizije Brankom Čakarmišem za kojeg je uvodno pitanje bilo kako se ovaj prvi rođendan obilježava - veselo ili zabrinuto. Konkretnije, je li Nova TV u poslovnom smislu, u odnosu na uloženo i zarađeno, u plusu ili u minusu?
- Prvu godišnjicu obilježavamo radno, pripremamo nove projekte za ljetnu i jesensku programsku shemu. Što se poslovnog rezultata tiče taj se mjeri na kraju kalendarske godine. CME je u ovom kratkom razdoblju puno uložio u program, povećanje odašiljačke mreže, tehničku infrastrukturu, nove urede i studije u koje se uskoro selimo. Dosadašnja i nova ulaganja su dugoročna, sukladna planovima CME-a u Hrvatskoj - kazao je Čakarmiš.
Kako je prema podacima o broju reklama Nova TV zasad na trećem mjestu (iza HTV-a i RTL-a) moglo bi se zaključiti da se u blagajnu prve domaće privatne nacionalne televizije slijeva najmanje novca, a dobro se zna što to znači za komercijalnu televiziju. Ipak, Čakarmišu se broj reklama čini nevažnim. Bitniji mu je, kaže, odnos između udjela u gledateljstvu i prihoda od prodaje oglasa, a kad trenutačno usporedi to dvoje ne može biti nezadovoljan.
Čuvši za jedan detalj da sami vlasnici Nove TV nikada nisu zatražili ni pogledali niti jednu minutu bilo koje emisije svoje hrvatske televizije (čisto kako bi vidjeli tko to i što za njih radi), već ih zanimaju samo izvještaji o gledanosti i marketinškoj zaradi, zanimalo nas je je li to istina.
- Da. Kao što nisu pogledali ni jednu češku, ukrajinsku, slovensku ili bilo koju drugu emisiju jer vlasnici odluke o programima prepuštaju domaćem manadžmentu. To ne znači da ih ne zanima rezultat emisije, odnosno gledanost i prodaja oglasa. Zato na Novoj TV program rade hrvatski profesionalci - razjasnio je Čakarmiš koji je pojasnio i učestale najave njegova odlaska s čela Nove TV. Kao razlog navodi se to što je direktor POP TV Marijan Jurenec imenovan glavnim menadžerom CME-a za ovo područje, što znači da je i Čakarmišu postao nadređen, a njih dvojica, navodno, nisu u baš dobrim odnosima.
- Jasno mi je - uzvratio je - da takve spekulacije dolaze iz krugova koji ne žele jaku Novu TV. Gospodin Marijan Jurenec je direktor POP TV-a i Kanala A u Sloveniji te direktor CME Adriatic regije. S njim sam radio više od osam godina i bili smo super uspješan tim. Ne vidim razloga zašto to isto ne bi bili i u Hrvatskoj.