Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ugovor za MAXadsl mi je istekao, ali računi i dalje dolaze

Nakon što su u HT-u doznali da se Branimir obratio Večernjem listu, odlučili su mu vratiti novac u vrijednosti tri zadnja mjesečna računa za ADSL.
05. svibnja 2010. u 10:45 3 komentara 1931 prikaza
domena
Foto: Arhiva VL

Zadranin Branimir Bolanča još je jedan u nizu razočaranih dugogodišnjih korisnika usluga Hrvatskoga telekoma. Kako nam je kazao, rasrdilo ga je ponašanje te tvrtke kad je riječ o njihovoj usluzi ADSL-a, i to na priključku čiji je nositelj njegov otac Vlado Bolanča. Prije sedam mjeseci u blizini našega mjesta stanovanja, rekao je Branimir, udario je grom, što je prouzročilo probleme s računalom i modemom za internet.

Koban kvar na modemu

– Javio mi se terenac HT-a i rekao da će morati promijeniti modem te da je cijena novog uređaja 700 kuna. Budući da mi je to bilo preskupo, obratio sam se njihovoj službi za korisnike, čiji mi je službenik rekao da nam za nekoliko mjeseci istječe ADSL ugovor te da u zadnjem mjesecu stječemo pravo na novi modem za samo jednu kunu – istaknuo je Bolanča i, kako tvrdi, tada ponudio HT-u da potpišu predugovor kojim će se nakon isteka postojećeg ugovora o ADSL-u obvezati na njegovo produljenje za još dvije godine, a zauzvrat će mu HT odmah dati modem za jednu kunu.

– Službenik je odbio prijedlog, a to me razljutilo pa sam mu poručio da ugovor neću produljiti te da me zbog toga nitko iz HT-a ne pokušava kontaktirati. Ipak, onoga mjeseca kada mi je istjecao ugovor nazvala me njihova službenica i ponudila produljenje, a ja sam to odbio – rekao je taj Zadranin, kojega je prenerazilo kada je prije desetak dana, unatoč isteku ugovora, dobio HT-ov mjesečni račun za ADSL u iznosu od 65 kuna!

Raskid samo u T-comu

– U telefonskom razgovoru iz HT-a rekli su mi da sam morao osobno doći u T-com centar i raskinuti ugovor, na što me u prethodnim razgovorima nisu upozorili. Baš bezobrazno! Platit ću tih 65 kuna, iako su me uvrijedili i napravili budalu od mene! – napominje Bolanča, koji je o svemu obavijestio i Udrugu Zadarski potrošač.

Iz HT-a su u odgovoru na naš upit naveli kako im je žao ako je došlo do nesporazuma između korisnika i djelatnika naše Službe za korisnike. Već smo, kažu, nazvali korisnika, prihvatili njegovu pritužbu te smo mu prilikom donošenja odluke nastojali maksimalno izaći u susret. A Bolanča nam je otkrio da će mu vratiti novac u protuvrijednosti zadnja tri mjesečna ugovora za MAXadsl!

Filmushka
PROMO
Video: Ovo su filmovi koje ćete moći besplatno pogledati na Filmushki

A1 izdvaja za Vas

  • Deprimirani:

    Seljačino! Pročitaj si ugovor: koji kaže da nakon isteka ugovora ako se osobno ne raskine isti teče i dalje! Pa kud bi T-Com dospio kada bi svaki ugovor produljivao i privremeno gasio vezu za one koji normalno koriste tu uslugu! ... prikaži još! Samo oni koji stalno nešto petljaju i drkuckaju ima stalno problema!

  • kamen:

    Istekao mu je obavezan dvogodišnji ugovor tijekom kojeg razdoblja ne može bez penala isti raskinuti i prijeći drugom oeprateru. No to ne znači da nakon isteka istog ostaje bez telefonske linije i da se prekida ugovor, samo se pretplata nastavlja ... prikaži još! na neodređenoj mjesečnoj bazi. Bolanča je jednostavno neinformiran i ne razumijem čemu uopće članak? Ako je htio raskinuti pretplatnički ugovor što se nije s osobnom iskaznicom uputio u najblići T-Centar i ispunio formular.

  • ivica11:

    Potpuno nepotreban članak, to što je gospodin Bolanča neinformiran je razumljivo i dopustivo ali novinar koji je napisao članak bi trebao biti...da se svima isključe linije/adsl-ovi/mobiteli bilo da je riječ o t-comu ili nekom drugom nakon isteka ugovorne obveze onda ... prikaži još! bi imali na desetke tisuća pisama ljutih čitatelja...po meni je jedina greška u ovoj priči što mu je t-com vratio novac jer je na taj način kompromitirao ugovor/e...