Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Savjet za kupnju koji prepoznaje 3,5 milijardi ljudi

Odabrani proizvod godine
Foto: PR FOTO
PR
Autor
PR članak
23.03.2016.
u 08:30

Crveni logotip upućuje na provjereni proizvod; Kriteriji odabira: inovativnost, atraktivnost i zadovoljstvo potrošača

Ako je ekonomska kriza iznjedrila išta dobro, onda je to činjenica da su kupci postali oprezniji i da pomno biraju prije nego što kupe neki proizvod. Iako ih atraktivne reklame mame sa svih strana, sve teže nasjedaju na taj "zov sirena". Od proizvoda očekuju povoljan odnos kupljenoga za novac, pouzdanost i ujednačenu kvalitetu, a sve više pozornost se posvećuje i zdravlju, pa se traže provjereni sastojci i sigurni postupci proizvodnje i korištenja proizvoda.

Međutim, nije uvijek jednostavno takav proizvod pronaći u mnoštvu sličnih. Stoga crvena oznaka "Odabrani proizvod godine" upućuje kupca na provjereni proizvod.

Nije riječ o još jednoj oznaci. Savjet za kupnju koju dosnosi crveni logotip "Odabrani proizvod godine" prepoznaje više od 3,5 milijardi ljudi u više od 40 zemalja svijeta. Među njima će se uskoro naći i Hrvatska. Oznaka o kojoj je riječ postoji već 29 godina, a posebna joj je vrijednost što se donosi neovisnim i transparentnim izborom. I ono najbolje – proizvode koji će na godinu dana moći staviti ovu oznaku odabiru kupci koji su proizvod i isprobali. Potrošači, naime, ocjenjuju inovativnost, atraktivnost te svoje zadovoljstvo pri upotrebi proizvoda, i to prema 12 kriterija.

Jamstvo pravičnosti izbora je i činjenica da ga provodi ugledna međunarodna istraživačka tvrtka AC Nielsen na web-panelu tvrtke Margetagenta.com, jednog od vodećih istraživačkih instituta za srednju Europu. To jamči da se na izbor ne može utjecati i da je uistinu odraz onoga što kupci misle o proizvodu. A takvoj se oznaci može vjerovati.

Želite prijaviti greške?