Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 194
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JEDNOSTAVNA I PRAKTIČNA

VIDEO Rampa se digne, parkirate auto koji onda ide u 'nebo': Pogledajte kako funkcionira prva rotirajuća garaža u Hrvatskoj

U Puli izgrađena prva rotacijska garaža u Hrvatskoj
Foto: Sasa Miljevic / PIXSELL
1/13
20.02.2024.
u 11:58

"Tehnički pregled planiran je u četvrtak, a nadamo se da će parking biti pušten za građane krajem drugog tjedna."

U Puli je u ponedjeljak u probni rad puštena rotacijska garaža, prva takva u Hrvatskoj. "Prednost je što omogućuje mnogo parkirnih mjesta. Na bilo kojoj lokaciji možemo od dva mjesta napraviti minimalno osam, deset pa čak do šesnaest mjesta." kazao je Manuel Brumni, zamjenik rukovoditelja javnih parkirališta.

Prema videu, garaža funkcionira jednostavno, morate instalirati aplikaciju u koju registrirate vaš automobil, zatim se podigne rampa, automobil sigurno parkirate na jedno od željeznih mjesta, iziđete iz vozila i ostavite da rotirajuća garaža odradi svoje. Kada vam ponovno zatreba auto, u aplikaciji zatražite svoje registracije i za nekoliko sekundi auto je ispred ispred vas.

VIDEO: Pula dobila prvu rotacijsku garažu u Hrvatskoj

Brumni je otkrio koliko će garaža stajati građane i kada možemo očekivati otvorenje za javnost. "Građani će za ovakav oblik parkiranja morati izdvojiti koliko i za običan parking u prvoj zoni, a to je jedan euro sat, ljeti jedan i šezdeset. Tehnički pregled planiran je u četvrtak, a nadamo se da ćemo parking za građane pustiti krajem drugog tjedna."

GALERIJA: U Puli izgrađena prva rotacijska garaža u Hrvatskoj

U Puli izgrađena prva rotacijska garaža u Hrvatskoj
1/13
Ključne riječi

Komentara 18

ZZ
Zvir Zvirek
12:58 20.02.2024.

grdi monstrum industrijsko postrojenje nije za grad

CR
crocro
14:05 20.02.2024.

Koja je ovo ljepota za oči. Rešetke željeza. I to čarobne zelene boje koja odmara oči. Ova željezna harmonika je toliko lijepa da svojom ljepotom zasjenjuje okolne fasade. Prvo što čovjek zapazi u okolišu, vidi željezne rešetke i to zelene. A u rešetkama automobili, kao da se suše poslije bijanja. Takve rešetke treba postaviti kod svake zgrade koja nema parkiralište jer taj izum će uljepšati cijeli grad. Čujem kada radi da i škripi željezo, pa naravno da škripi, jer je željezo, da je od drveta ne bi škripilo, onda bi svililo. U svakom slučaju ovaj izum je pažlje vrijedan. A dobar je i za penjanje po željeznim prečkama. Naročito za znatiželjnu djecu iz okolnih zgrada. Nadam se da se nitko ne može ozlijediti, pod uvjetom da se pametno penje. A možda će onemogućiti penjanje varenjem oštrih šiljaka kao na trafostanicamna. Tada se nitko neće moći ozlijediti a cijela građevina će izgledati kudikamo atraktivnije. Toliko imamo zgrada a nemaju parkirališta, dobro bi bilo da se na sve trgove i prostore postavi čim više ovakvih izuzetnih građevina. Neće one škripiti uvijek, instalirati će mazalice i redovno podmazivati kao bageri. Pri tome mast neće moći pasti na beton i ostaviti trajne tragove, jer se može podmetnuti najlon ispod konstrukcije, naročito ljeti kada se mast topi i curi. Pa da i ne podmazuju, dobro je da malo škripi. Treba masovno postavljati ove željezne nebodere. Zelene boje. A mogu biti i dugine boje. Naročito kada to stigne u Zagreb Tomaševiću.

BI
billynik
13:46 20.02.2024.

Ako košta 530 000€ znači da jedno parkirno mjesto košta 17 666€, što bi značilo da treba svako mjesto rentati barem 15 000 puta da se isplati s tim da n smije biti kvarova niti smo računali struju i djelatnika. Koja računica?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije