Kada je gostovala u emisiji ''Knjazalište'' Roberta Knjaza influencerica Ella Dvornik rekla je da mjesečno može zaraditi i do 80.000 eura. – 10 tisuća do 80 tisuća eura – rekla je influencerica prije dvije godine u spomenutoj emisiji. Prije sedam godina i influencerica Sonja Kovač slučajno je objavila cijene svojih usluga. U cjeniku koji je slala nekom klijentu vidi se kako cijena pojedinačne objave iznosi tadašnjih 9000 kuna, dok objava na blogu stoji dvije tisuće kuna manje. Ponuda Sonje Kovač tada je za tromjesečnu suradnju iznosila 61.500 kuna, odnosno 51.500 kuna s popustom, u što su bile uključene i četiri objave na Instagram Storyju.
Neki od influencera nemaju problem javno govoriti o tome koliko zarađuju, pa je tako Lucija Lugomer u razgovoru ta IN Magazin govorila o ovoj temi. – Bit ću iznimno iskrena, iako ću možda dobiti hejt zbog toga, ali realno, za dvije odrađene suradnje može se jedna dobra plaća doma donijeti. Influencer radi danonoćno. Dakle, to je gdje sam, jesam li, zašto sam. Mi smo takozvani najjeftiniji mediji za jednog klijenta – ispričala je Lucija Lugomer. U ovom poslu bitna su i ulaganja od onih vidljivih poput make-upa do onih koji se nalaze iza kamere. – Moja su ulaganja, između ostalog, što imam suradnju s jednim snimateljem i fotografom, tako da sam muža maknula s te odgovornosti, nije dobro išlo – objasnila je je Lucija Lugomer.
Njezin kolega Nikola Brzak vjeruje kako na ovim prostorima u prosjeku neki od influencera po objavi mogu zaraditi 5000 do 6000 eura. Influencer Vedran Vjeverić kaže kako influenceri imaju svoje firme i plaćaju zdravstveno i mirovinsko i porez i prirez, i kaže kako je i ovo stvarno zanimanje poput mnogih drugih. – Zarađuje se, naravno, po objavama, broju objava, broju Instagram storija, Tik-Tokova i sl. Mogu reći da se stvarno lijepo može zaraditi ako radiš, ako si konzistentan – kaže Vjeverić.
GALERIJA Vodila je nemoralan život, a sada slavi devet godina bračne sreće i ovako je izgledala njezina svadba
Kakav propuh i prodavanje magle samodopadnih likova željnih pažnje