Nije lako u Hrvatskoj biti filmski redatelj i nositi prezime svog oca, Jakova Sedlara. Toga sam postao svjestan i prije razgovora s Dominikom Sedlarom, čitajući one kritike o njegovu filmu “Razgovor” koje su kontekstualizirane na način kao da je riječ o novom filmu njegova oca Jakova, a ne njegova sina.
Dominik je godinama s ocem surađivao i supotpisao niz dokumentarnih i igranih filmova, ali već 2014. izišao je na filmsku scenu, i to ne hrvatsku, nego međunarodnu, u prvom redu američku, kao samostalan autor, scenarist i redatelj filma “In Between Engagements”. Riječ je o komornoj komediji o četiri disfunkcionalna para s Armandom Assanteom kao posebnim gostom u filmu i radnji. Tema i forma vrlo jasno ukazuju tko je Dominikov veliki uzor – Woody Allen. Ako vam se to čini nespojivo s prezimenom Sedlar, nažalost, moram vam reći da ste žrtva i rob neutemeljenih predrasuda.
Dominik Sedlar