Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Promjene u načinu prodaje i prezentacije nekretnina u digitalnoj eri

Neće moći doći do razvoja tržišta ukoliko nemamo razvoj novih proizvoda
22. rujna 2017. u 07:00 213 prikaza
Robert Pokrovac, član Uprave Erste nekretnina
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Tržište nekretnina općenito nešto teže prihvaća promjene koje se događaju na razini informacijske tehnologije, ali i tu se vidljive određeni pomaci. Tako uz kvalitetnije i učinkovitije korištenje medijskih kanala što je možda najvidljivija promjena, treba naglasiti još važniju komponentu, koja je nastala utjecajem digitalne revolucije, a to je da se način prodaje i prezentacije naših proizvoda suštinski mijenja. - S jedne strane informacije o nekretninama postaju sve jasnije i brže su dostupne klijentima te oni lakše donose odluku o kupnji. S druge strane digitalna revolucija nam omogućuje prikupljanje povratnih informacija od kupaca, koje u strukturiranom obliku mogu jasno ukazivati na potrebe i želje kupaca.

Njuškalo PRVI PUT U HRVATSKOJ Njuškalo predstavlja najbolje tehnološke prakse iz svijeta automobilske industrije i vezanih djelatnosti

To ujedno predstavlja i osnovni preduvjet za razvoj vlastitog poslovanja, a samim time i tržišta u cjelini. Jednostavno neće moći doći do razvoja tržišta ukoliko nemamo razvoj novih proizvoda, a digitalna će revolucija u tom procesu biti ključna. – istaknuo je Robert Pokrovac, član Uprave Erste nekretnina koji će na Njuškalovoj New Link konferenciji 3. listopada u MSU govoriti o novom ciklusu u građevinskom sektoru i koje su potencijalne prepreke istome. - Važna promjena koja će se dogoditi u skoroj budućnosti je ta da će se klijenti znatno brže odlučiti o kupnji željenog proizvoda. Glavni razlog leži u tome da će biti bolje i kvalitetnije upoznati s nekretninom tijekom „digitalnog pregleda“ te će na taj način biti bolje pripremljeni za pregled nekretnine u stvarnosti. Uz kvalitetan rad agencija za posredovanje, ovo će biti važan iskorak na tržištu nekretnina – ističe Pokrovac.

Njuškalo kao najveći hrvatski marketplace, ujedno i najveća baza nekretnina u Hrvatskoj, svjetske je trendove prepoznao na vrijeme te, s ciljem unaprjeđenja stanja na tržištu nekretnina u Hrvatskoj, još je prošle godine otpočeo New Link konferenciju – mjesto spajanja svih ključnih igrača iz nekretninskog sektora, na kojemu se upoznaju s najboljim primjerima i praksama iz svijeta. - New Link konferencija je došla u trenutku kada se događaju nužni pomaci na našem tržištu.

Ovaj događaj može i treba povezati sve aktere na tržištu nekretnina i na taj način pomicati granice na našem tržištu. Vjerujem da će mnogi pronaći svoj interes kako bi mogli dobivene informacije pretočiti u svoj svakodnevni rad. Upravo i na ovogodišnjem New linku, poveznice koje mogu imati autoindustrija i tržište nekretnina mogu biti primjeri kako se kupci mijenjaju i što svi možemo naučiti iz toga. Uvjeren sam da će u narednom periodu te promjene biti puno izražajnije – pojasnio je Robert Pokrovac.

New Link se održava 3. i 4. listopada u zagrebačkom MSU, a osim tehnoloških i industrijskih noviteta u nekretninskom sektoru, po prvi put će se iz istog kuta u Hrvatskoj obraditi i vrlo dinamična auto-moto industrija.

SPAR
Alternativa
Šećer i debljina: Kako staviti unos šećera pod kontrolu, a i dalje fino jesti