Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Hibridni brodovi novi izvozni adut

Brod je dizajnirao Moen Marin AS, u cijelosti je djelo ruku šibenskih brodograditelja, a prilagođen je opsluživanju uzgajališta riba
20. studenoga 2019. u 09:20 0 komentara 200 prikaza
Brodogradilište Iskra
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Brodogradilište Iskra (bivše NCP Remontno brodogradilište Šibenik), isporučilo je marikulturnoj industriji Kraljevine Norveške hibridni dizel-električni brod Ida.

Radnici Uljanika koji su ostali bez posla Willem van Rubroeck Jaružalo iz Uljanika prodano za 794 milijuna kuna

Kupac je norveški Moen Marin, a ulaskom tog tehnološki inovativnog broda u ekološku zonu prelazi se na električni pogon i režim nulte emisije štetnih tvari i stakleničkih plinova, što je jedan od strateških ciljeva ekologije i zaštite okoliša Norveške. Ida je stoti brod isporučen Norvežanima, a drugi s hibridnim pogonom te prvi pod brendom Iskra Shipyard Šibenik, dakle, nakon preuzimanja od slovenske Iskre, vodećega regionalnog i globalno ponuđača inteligentnih industrijskih rješenja i najsuvremenijih elektrotehničkih proizvoda.

Brod je dizajnirao Moen Marin AS, u cijelosti je djelo ruku šibenskih brodograditelja, a prilagođen je opsluživanju uzgajališta riba. Posredstvom CroNoMara ugovorena je izgradnja još 14 radnih brodova za ribogojilišta Norveške, Saudijske Arabije, Šetlandskih otočja, Islanda, Kanade...

Norveška rukometna reprezntacija
Hrvatska u finalu
Pogledajte što norveški mediji pišu nakon poraza, još ne mogu vjerovati da neće u finalni boj
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.