Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Redizajn

Osvježeni Peugeot 2008 dolazi i kao hibrid, e-2008 ima 60 km veći domet

10.05.2023.
u 13:40

Francuzi su predstavili redizajniranu verziju svog bestselera iz B SUV segmenta koji se nudi uz benzince, dizelaša, kao hibrid i u sada snažnijoj električnoj izvedbi

Peugeot je predstavio redizajniranu verziju svog SUV-a B segmenta 2008, jednog od najuspješnijih automobila u vrlo konkurentnom segmentu u Europi. Druga generacija 2008-ice, koja je na tržište stigla 2019. godine, dosad je prodana u više od 700.000 primjeraka, a 2021. je bila najprodavaniji automobil u segmentu. Impuls u prodaji je dao i električni model e-2008, koji sada stiže s baterijom većeg kapaciteta.

Atraktivnu vanjštinu nije bilo potrebno dramatično mijenjati pa su Francuzi odradili klasično osvježenje na polovici životnog vijeka modela. Robusnost gradskog SUV-a je i dalje tu, uz nešto zaobljeniji prednji kraj s novom maskom.

Od novina se ističu nova svjetla koja će krasiti sve buduće Peugeot modele, a karakteriziraju ih tri okomite svjetleće kandže koje su integrirane u sjajno crne umetke na braniku. Straga su sada LED svjetla na svim verzijama uz također tri simbolične lavovske kandže.

Novi Peugeot 2008 sada standardno dolazi sa sustavom Peugeot i-Connect, a sve izvedbe mogu biti opremljene sustavom i-Connect Advanced kao opcijom. Objema se upravlja putem sada u svim modelima standardnog središnjeg 10-inčnog zaslona (prije 7-inčni) osjetljivog na dodir visoke razlučivosti, koji je lako prilagodljiv, ima više prozora s widgetima ili prečacima, vrlo je jednostavan za korištenje i brz kao pametni telefon.

Nove prednje i stražnje kamere za pomoć pri parkiranju sada nude sliku visoke razlučivosti. Kao opcija nudi se i projekcija slike od 360° neposredne okoline automobila.

Početna Active verzija dolazi uz analognu instrumentnu ploču, a digitalna 10-inčna instrumentna ploča dolazi u verzijama Allure i GT, dok je, dakako, vozačko mjesto u svim verzijama uređeno već dobro poznatim Peugeotovim i-Cockpitom s malim kolom upravljača.

Unutrašnjost novog Peugeota 2008 GT ima ambijentalno osvjetljenje koje se može prilagoditi u osam različitih boja, od kojih su neke nove, koje su sada usklađene s bojama središnjeg zaslona osjetljivog na dodir i uzimaju u obzir odabrani način vožnje.

Novi modeli 2008-ice s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa imaju novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju. Novi modeli, pak, s automatskim mjenjačem još uvijek imaju elegantnu, praktičnu i diskretnu ručicu mjenjača predstavljenu u proljeće 2022. godine.

Peugeot u modelu 2008 ne nudi pogon na sva četiri kotača, no kupci koji to žele mogu izabrati Grip Control koji omogućava pristup trima načinima vožnje: pijesak, blato i snijeg.

Novi e-2008 sada dolazi sa snažnijim elektromotorom snage 156 KS, dok je kapacitet baterije povećan s 50 kWh na 54 kWh. Tako je i domet s jednim punjenjem povećan s 345 na 406 kilometara prema WLTP-u.

Početkom 2024. godine novi 2008 dobit će novi 48V Hybrid pogonski sklop koji se sastoji od nove generacije PureTech benzinskog motora od 136 konjskih snaga uz novi 6-brzinski automatik s dvostrukom spojkom. Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim brzinama motora i do 15% nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi 2008 opremljen Hybrid sustavom može raditi više od 50 posto vremena u 100% električnom načinu rada bez emisija.

U ponudi su i dalje 3-cilindrični turbobenzinski PureTech 100 uz 6-stupanjski ručni mjenjač, PureTech 130 uz 6-brzinski ručni ili 8-stupanjski automatski mjenjač te četiricilindrični 1,5 HDi agregat sa 130 KS uz EAT8 automatski mjenjač.

Ključne riječi

Komentara 1

IN
invazijaleptira
11:27 13.05.2023.

Izgleda bas mocno, volela bih da ga jednom provozam ako ga bude u autorentu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije