Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Šeću se Tutankhamonovom grobnicom dok sjede u klupi

Nove generacije zanima tehnologija i upravo to jenačin na koji bi trebali učiti sve predmete jer je zanimljivije i lakše se pamti, kažu učenici
17. listopada 2017. u 10:08 0 komentara 246 prikaza
Pogledajte galeriju 1/4

Učenici osmih razreda Osnovne škole Vugrovec-Kašina prvi su osnovnoškolci u Hrvatskoj koji će gradivo povijesti i zemljopisa učiti u virtualnoj stvarnosti. Tako im je sadržaj oba predmeta razumljiviji, a svladavanje gradiva znatno učinkovitije – potvrdit će to i sami učenici.

Weekend media festival Weekend media festival Rimac: Mnogi mladi stručnjaci traže kvalitetniju edukaciju online. Treba im osigurati više prakse

– Do sada smo povijest učili isključivo napamet, a sada imamo priliku kroz slike povezati stvari. Ovo mi se jako sviđa, više toga zapamtim zahvaljujući slikama nego što svladam iščitavajući sadržaj knjige – kazala je tako 14-godišnja Danijela Podgorski, učenica 8.a razreda spomenute škole.

1 / 4
16.10.2017., Zagreb - Profesor Hano Uzeirbegovic, koji od sijecnja 2017. izvodi nastavu u virtualnoj stvarnosti te tako omogucava ucenicima da znatno kvalitetnije usvajaju nova znanja odrzao je sat povijesti u OS Kasina u ucionici povijesti i geografije k

Interes učenika

Osnovna škola Vugrovec-Kašina sama je iskazala interes za drugačijim načinom podučavanja nastavnih predmeta, od Vipneta dobila donaciju. Nastavnicima u Kašini edukaciju je održao Hano Uzeirbegović, inače profesor zagrebačke Hotelijersko-turističke škole, prvi nastavnik koji je inicirao ovakav oblik podučavanja u srednjoj školi. Dapače, u svojoj je školi Uzeirbegović pokrenuo i fakultativni predmet “Virtualna povijest”.

– Današnje nove generacije imaju znanja, ali i velikog interesa za tehnologiju i zato su škole, njihovi predstavnici, ali i nastavnici dužni potaknuti baš takva učenja koja su od interesa svih učenika – kazao je jučer za predstavljanja novog projekta Vladimir Vuger, ravnatelj Osnovne škole Vugrovec-Kašina naglašavajući da su prije pokretanja novog modela učenja za mišljenje pitali one najvažnije, svoje učenike. Oni su im, kaže, dali konačno zeleno svjetlo.

– Siguran sam da ovakav nov, inovativan pristup izvođenju nastave ima održivost, s velikim naglaskom na dodatnu nastavu i iznannastavne aktivnosti. Ulaskom u ovaj projekt učenici će znanja i vještine stečene u projektu prenijeti i na svoju okolinu, a škola će aktivno nastaviti s uključivanjem nove generacije učenika, čime stvaramo neprekinuti lanac IK tehnologija – kazao je ravnatelj Vuger.

Škola tako na raspolaganju za drugačiji model podučavanja, zahvaljujući donaciji Vipneta, ima dvadesetak naočala za virtualnu stvarnost, prijenosna računala i mobitele, a kako su poručili, zasigurno neće ostati samo na virtualnoj povijesti i geografiji.

– Ovo je način na koji bismo trebali učiti sve predmete jer je ovo znatno zanimljivije i lakše se pamti. Nas, nove generacije tehnologija zanima i ona mora biti u školama. Nakon povijesti i geografije, volio bih i fiziku i kemiju učiti u virtualnoj stvarnosti – kazao je 14-godišnji Dominik Jurić, učenik 8.a razreda spomenute škole. S njime se slaže i prijatelj iz školske klupe Dominik Petanjek.

Suvremeni nastavni uvjeti

– Ja sam povijest i geografiju volio i prije ovoga, a sada su mi još zanimljivije. Da, ovo je definitivno bolji način svladavanja gradiva– kazao je Dominik Petanjek.

Iako tehnologija koju će sada koristiti u nastavi primarno nije namijenjena obrazovanju, mladima je ona zanimljiva i potiče ih, kaže Uzeirbegović, na samostalna istraživanja. Dapače, ovaj profesor povijesti sa svojim srednjoškolskim učenicima na početku školske godine dogovara teme koje su im zanimljive, a nakon toga kreću u istraživanje dostupnih softverskih rješenja koja bi se mogla koristiti za obradu nastavnog sadržaja.

– Cilj je modernizirati nastavni proces. S obzirom na to da učenici još nemaju dovoljno dobro razvijene sposobnosti za kritički pristup informacijama koje su im dostupne prilikom korištenja naprednih tehnologija, iznimno je važna uloga profesora koji pomažu prepoznavati, provjeravati, vrednovati i naposljetku koristiti informacije. Nadam se da ćemo se sve češće susretati sa školama koje su spremne za nastavu u virtualnoj stvarnosti i koje učenicima mogu osigurati suvremene nastavne uvjete– poručio je tako profesor Uzeirbegović, čiji učenici Hotelijersko-turističke škole pomažu kao mentori-učenici svojim prijateljima da lakše nauče koristiti novim načinom svladavanja gradiva.

A što to točno omogućuje moderna tehnologija učenicima? Odgovor je jednostavan - koristeći nove tehnologije sada mogu “prošetati” Tutankamonovom grobnicom, vidjeti proces mumifikacije, naučiti sunčev sustav, putovati zemljama, a i zaigrati razne igre. One naravno koje profesor odobri. 

Majčinstvo u povijesti Majčine upute: radi, štedi, uči, budi trijezan i svoj, ženi se... Blaženka Divjak NEMA JASNIH SMJERNICA Pilot-reforma počinje samo u prvim i petim razredima i STEM predmetima Demograf. dr. Stjepan Šterc UTJECAJ DEMOGRAFIJE ‘Danas fakultete ne završe najbolji, nego oni koji nose torbe profesorima’

VIP izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.