Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 167
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Limuzine, kombiji...

Milijuni za vozni park: Vlada zbog EU nabavlja 90 vozila, a Bandić uzima 143

Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
29.01.2019.
u 06:35

Milijun kuna procijenjena je vrijednost nabave za 50 limuzina koje moraju biti nove i s kožnim sjedalima

Hrvatska nabavlja 90 vozila za potrebe predsjedanja Vijećem EU 2020. Procijenjena vrijednost te nabave je 4,2 milijuna kuna, a vozila se preko Središnjeg državnog ureda za središnju javnu nabavu nabavljaju putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti, na razdoblje od sedam mjeseci. Hrvatskoj kao predsjedateljici Vijeća EU tako treba 50 limuzina gornje srednje klase i 40 kombija s osam plus jednim sjedalom. Procijenjena vrijednost nabave limuzina je 2,9 milijuna kuna, a kombija 1,3 milijuna kuna.

Ponuditelj je obvezan ponuditi isključivo nova i nekorištena vozila. Za osobna vozila gornje srednje klase predviđena je kilometraža u tih sedam mjeseci koliko će biti u najmu od 6000 kilometara. Prema tehničkim uvjetima, ta vozila moraju, među ostalim, imati snagu od minimalno 140 kW-a, automatski mjenjač i sva sjedala presvučena kožom. A te propisane uvjete, preciznije one koji se odnose na dimenzije limuzina koje se traže, a to, primjerice, minimalna dužina od 4800 milimetara, zadovoljavaju samo limuzine gornje srednje klase koje u ponudi imaju samo premium proizvođači automobila, njemački trojac – Audi, BMW i Mercedes te švedski Volvo.

Tako se, prema kriterijima, na natječaj mogu prijaviti modeli Audi A6, BMW Serija 5 i Mercedes E-klasa, kao Volvo S90. Prema traženoj motorizaciji odnosno dizelskom ili benzinskom motoru s minimalno 190 KS i automatskom mjenjaču, cijene tih automobila u najpovoljnijoj varijanti kreću se od 382.551 (Mercedes E 220d), 438.905 kuna (Audi A6 40 TDI), 451.177 kuna (BMW 520d) te 402.979 kuna (Volvo S90 T4).

Ali, uz još posebno zahtijevanu opremu poput svih sjedala presvučenih kožom, cijena će biti i veća. Kombiji pak moraju imati snagu minimalno 88 kW-a, a sjedala u njima trebaju biti presvučena tkaninom. Previđena ukupna kilometraža za kombije je 15.000 kilometara po vozilu. Nova vozila nabavlja i Grad Zagreb i to njih 143 za devet milijuna kuna, bez PDV-a.

I ta se vozila nabavljaju putem najma i to na razdoblje od 730 dana. Vozila ne smiju biti starija od sedam mjeseci. I Grad Zagreb želi unajmiti jednu limuzinu gornje srednje klase, a koja odgovara Audiju 6, Mercedesu E klase ili BMW-u 5. Ta limuzina mora imati snagu od minimalno 160 kW-a i automatski mjenjač. Usto predmet te nabave je i 76 automobila niže klase, 50 automobila donje srednje klase te sedam limuzina s automatskim mjenjačem srednje klase. Grad Zagreb nabavlja i terenac s minimalnom snagom od 160 kW-a i automatskim mjenjačem. Gradska uprava hrvatske prijestolnice planira uzeti u najam i pet električnih automobila, dva kombija i jedno dostavno vozilo.

>>Pogledajte video: Nabava zrakoplova F-16

Ključne riječi

Komentara 35

OB
ObrenM
07:08 29.01.2019.

Dodje mi povracati od izjava i postupaka ove feudalne vlade.Sada je izlika za nabavku vozila (za guzonje) najvise klase-naredba EU.Do sada je bilo da su vozila starija od 2 godine nesigurna u prometu i skupo je njihovo odrzavanje.Medutim avioni starii 35 godina su olicenje sigurnosti.Ovakovu demagogiju je jos devedesetih godina zapoceo Zna se.Kada je u imovinskoj kartici Tudjman zatajio pozamasno stanje bankovnog racuna Smiljko Sokol je slavodobitno izjavio da to nije krimen,jer novac nije imovina.Aleluja.

VA
Valer
07:12 29.01.2019.

Kušćević je izjavio da je tisuću uhljeba zaposlio zbog Europe. Sada auti zbog Europe. Više ni lagati ne znaju.

IC
Icek53
06:56 29.01.2019.

Zato postoji porezna politika i porezni obaveznici i onda se puno toga moze kupit.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije