Picasso u Citroenovu rječniku označava jednovolumensko vozilo, a
najnoviji je član obitelji s imenom poznatog umjetnika model C3. Nakon
što smo prije mjesec dana prvi put sjeli za upravljač ovog automobila
na međunarodnoj prezentaciji u Španjolskoj, sada nam se, među prvima,
ta prilika pružila i u Hrvatskoj, na domaćim prometnicama. Budući da
smo prije desetak dana isprobali i izravnog konkurenta, Kiju Soul, sada
lakše možemo donijeti jasniju sliku o ta dva modela.
Gledajući prema dimenzijama na papiru, razlike su vrlo male. C3 Picasso
je sa 254 cm međuosovinskog razmaka samo centimetar kraći od Soula. U
ukupnoj je duljini francuski, pak, model kraći 2,7 cm. U putničkoj se
kabini to ne osjeća. Štoviše, C3 Picasso djeluje mnogo prostranije.
Taj je osjećaj prisutan već u “osnovnom” izdanju, a bogato opremljen
testni model imao je i panoramski krov, što svakako pridonosi daljem
dojmu prostranosti.Osim toga, ono što je svakako za pohvalu jest to što
je Citroen i na ovom modelu poradio na kvaliteti, pa je završna obrada
na vrlo visokoj razini. No, da ipak ima još prostora za poboljšanja,
govori činjenica da je testni model sa samo dvije tisuće kilometara
“bio opremljen” i laganim cvrkutanjem pri prelasku preko neravnina.
Te iste neravnine pridonose i dojmu da se automobil dosta ljulja,
odnosno djeluje mekano, što nije ništa novo za ovog proizvođača.
Sjedala su dobro profilirana te se u njima može vrlo ugodno smjestiti,
a nudi se i dosta pretinaca za odlaganje sitnica. Jednom riječju,
putnička je kabina uređena simpatično. C3 Picasso, uz veći model C5,
pokazuje nove Citroenove dizajnerske smjernice, uz koje se stavlja
naglasak na kvalitetu izrade i zadovoljstvo u vožnji.
NOVO NA TRŽIŠTU Za desetak dana u prodaju kreće novi član obitelji francuskih jednovolumena
Novi Citroen C3 Picasso: član obitelji francuskih jednovolumena