Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Vjerojatno vam fali ovaj mineral, a da toga niste ni svjesni

Kada razmišljate o tome koji je najčešći nutrijent koji fali ljudskom organizmu često se pomišlja na proteine, vlakna, vitamin C i kalcij, no jedan ključni nedostaje.
18. listopada 2019. u 07:03 2 komentara 941 prikaza

U popis mogućih nutrijenata koji fale ljudskom organizmu neki će se sjetiti i vitamina D, ali i B vitamina za one koji jedu premalo mesa, no ni to nije nutrijent koji nam često fali u organizmu. Većina ljudi zapravo ne pazi da u organizam unose dovoljno magnezija. Možda nije nutrijent kojega ste očekivali, ali razlog leži i u tome što njegov nedostatak ne izaziva nikakve velike nuspojave u početku. 

Dobro je znati Jedete previše slatkog? Možda jednostavno ne spavate dovoljno

 | Autor :

PRIPAZITE Kako se riješiti ovisnosti o ekranima: Pronađite uzrok svojem problemu

Iz Coveteura tvrde da ljudi ne primjećuju nedostatak magnezija jer smatraju da su simptomi poput umora, zatvora, nemogućnosti opuštanja i loš san dio svakodnevnog života. Ali magnezij ima tri bitne uloge u ljudskom tijelu; on je koenzim što znači da ubrzava procese u organizmu što je dobra stvar, ključni je elektrolit što stanicama dozvoljava interakciju i esencijalni je nutrijent za kosti bez kojeg organizam ne može iskoristiti kalcij za izgradnju i jačanje kosti i zubiju. Ono što je zabrinjavajuće je da nedostatak magnezija može dovesti do mnogih bolesti, od anksioznosti do dijabetesa. Do nedostatka magnezija dolazi kada ne jedete dovoljno (zelenog) povrća, ali i stres utječe na njegovo smanjenje. 

 | Autor :
Nitko nije znao Muškarac sa šestero djece devet godina živio u podrumu čekajući kraj svijeta

Što učiniti kako biste nadoknadili nedostatak magnezija u organizmu? 
1. Počnite jesti zeleno povrće poput krastavaca, kelja, špinata, šparoga, celera i brokule. 
2. U svoju prehranu uvedite orašaste plodove i sjemenke poput sjemenki sezama, lješnjaka, badema, ali i avokado. 
3. Nakon vježbanja nadoknadite magnezij elektrolitskim pićem ili zelenim smoothiejem. 
4. Razmislite o uzimanju nekog od dodataka prehrani ako ste pod stresom, jer vam je potrebna veća količina magnezija. 

JEDNOSTAVNO RJEŠENJE Ovim jednostavnim trikom očistite vodokotlić bez imalo muke

Po zeleno povrće otiđite do trešnjevačkog placa. 

 

Od polja do polica u 24 sata
Domaći proizvodi koji u najkraćem roku dolaze na police dućana kako bi mi imali svježe voće i povrće