Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Internetska prodaja cvjeta, Rodriguez ruši rekorde

Najbolje se prodaju dnevna crvena haljina te kombinacija majice i traper suknje, a dizajner je za jesen najavio i kolekciju modnih dodataka.
15. srpnja 2010. u 09:00 0 komentara 5 prikaza
'nrebay_nnn_ziv_130710'
Foto: ''

Sve veća popularnost internetskog šopinga, o čemu svjedoče rekordne brojke za prvih šest mjeseci ove godine, i borba s recesijom natjerali su vrhunske modne dizajnere da letvicu, kada je ekskluzivnost u pitanju, spuste znatno niže. 

Ključ je u jeftinoći

Izlete u tzv. street (uličnu) modu vrhunskih dizajnera započeo je Karl Lagerfeld koji je za H&M dizajnirao jednostavnu i cjenovno svima prihvatljivu kolekciju koja je razgrabljena u svega nekoliko sati. Najnoviji hit, ovoga puta na internetu, jest Narciso Rodriguez, koji je specijalno za stranicu ebay, najpopularniju kada je šoping u pitanju, dizajnirao jednostavnu žensku kolekciju koja se sastoji od osam komada, a najskuplji stoji 300 dolara (oko 1700 kuna). Inače, Rodriguez je poznat i cijenjen dizajner za one dubljega džepa, a u zvjezdanu orbitu bacila ga je pokojna Carolyn Bessette koja se za Johna Kennedyja Juniora udala u Rodriguezovoj jednostavnoj bijeloj vjenčanici. Nakon toga svaka trendseterica morala je u ormaru imati barem jedan komad s potpisom mladog dizajnera, a za cijene od nekoliko tisuća dolara nije se ni pitalo. 

Rekordna prodaja 

I prva dama Amerike Michele Obama ljubiteljica je Rodriguezova dizajna, međutim, recesija je drastično smanjila potražnju za ekskluzivnim haljinama pa se Rodriguez dogovorio s ebayom o lansiranju ekskluzivne kolekcije. Osmodijelna linija prvog je dana zbog silne navale srušila stranicu, a promet od 60 tisuća dolara u jednom danu natjerao je druge da razmisle o sličnom projektu. Zlobnici pak tvrde da Rodriguez na ovaj način “prostituira” modu i da baca “bisere pred svinje”. Modni kritičari pak puni su hvale za dizajnerovu
“low cost” kolekciju.

Predsjednik Zoran Milanović
junak našeg doba
Piše Miljenko Jergović: Zoran Milanović, javnost bez medija
Financijska pismenost
NOVA PARADIGMA
Financijska pismenost sve prepoznatija kao ključna životna vještina današnjice
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.