Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 64
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA STRATEGIJA

Podravka do 2030. od Vegete želi napraviti globalni brend, a u poljoprivredu i zelenu transformaciju ulaže 200 milijuna eura

Tvrtka Podravka predstavila novi pogon Tvornica juha i Vegete
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
1/4
16.06.2025.
u 13:35

U nadolazećem petogodišnjem razdoblju ključni strateški prioritet je pozicioniranje Vegete kao globalnog brenda kroz daljnju internacionalizaciju i širenje palete proizvoda koji se na internacionalno tržište stavljaju pod brendom Vegeta.

Snažan iskorak na strana tržišta, nova ulaganja u Poljoprivredu i Farmaceutiku te daljnji razvoj prehrambenog portfelja i globalnih brendova poput Vegete – s ciljem nastavka profitabilnog rasta, jačanja tržišnih pozicija i stvaranja dodatne vrijednosti za sve dionike, uključujući potrošače, zaposlenike, dioničare i zajednicu, ključne su točke nove Strategije poslovanja Grupe Podravka do 2030. godine, priopćili su danas iz te kompanije. Strategija se, tvrdi se, temelji na sveobuhvatnom pristupu razvoju – od rasta produktivnosti, prisutnosti i prepoznatljivosti brendova, daljnjih ulaganja u proizvodne kapacitete, osobito u poljoprivredi, digitalizacije i korištenja umjetne inteligencije, do jačanja domaće sirovinske baze i suradnje s kooperantima te snažnog fokusa na međunarodno širenje i konkurentnost.

- U segmentu Prehrane, Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u jugoistočnoj Europi, novom Strategijom planira dodatno jačati prisutnost i širenje brendova Vegeta, Lino, Lino Lada, Podravka, O'Plant i Zik Zak na razvijenim tržištima poput Njemačke, Austrije, Švicarske, SAD-a i Australije, istodobno nastavljajući čuvati snažne pozicije u Hrvatskoj i regiji. Strateški fokus u nadolazećem razdoblju bit će na kategorijama s visokim potencijalom prodaje i profitabilnošću – univerzalnim dodacima jelima, juhama, žitaricama (Čokolino) i kremnim namazima. Istovremeno, planira se snažan razvoj kategorija i brendova čiji je potencijal osnažen kroz nedavno završen investicijski ciklus, osobito proizvoda na bazi rajčice, gotovih jela, pekarskog snacka, ribljih salata i zamrznute hrane – ističu iz Podravke.

U nadolazećem petogodišnjem razdoblju ključni strateški prioritet je pozicioniranje Vegete kao globalnog brenda kroz daljnju internacionalizaciju i širenje palete proizvoda koji se na internacionalno tržište stavljaju pod brendom Vegeta. - Podravka će i u nadolazećem razdoblju u svim segmentima poslovanja osobitu pažnju usmjeravati na održivost poslovanja, odgovoran odnos prema okolišu i poticanje zdravih prehrambenih navika. To uključuje i daljnje povećanje proizvodnje i upotrebe domaćih poljoprivrednih sirovina s ciljem ostvarivanja samodostatnosti u svim sirovinama čiji uzgoj omogućavaju lokalne klimatske i poljoprivredne prilike.

Sukladno tome, nastavit će se razvijati mreža kooperanata u proizvodnji voća i povrća uz optimalno iskorištavanje sinergija s vlastitim poljoprivrednim segmentom – Podravkom Agri – napominju iz koprivničkog poljoprivredno-prehrambenog diva. Strategija uključuje i jačanje digitalizacije i automatizacije, uključujući primjenu umjetne inteligencije u proizvodnim procesima, kao i razvoj portfelja u skladu s prehrambenim trendovima – zdravija hrana, lokalni i sezonski sastojci te zdravi proizvodi prilagođeni brzom načinu života. S obzirom na to da je početkom 2025. dovršen investicijski ciklus u tehnološku, logističku i informatičku modernizaciju Prehrane vrijedan 250 milijuna eura, investicije se u sljedećem petogodišnjem razdoblju planiraju na uobičajenoj razini koja će osigurati efikasnu upotrebu tehnologije i prilagodbe potrebama potrošača.

Podravka Agri, novoosnovano društvo Podravke koje upravlja novostečenim poljoprivrednim segmentom od Fortenova grupe, u središtu je ambicioznih planova modernizacije i održivosti. Do 2030. planirana su ulaganja od gotovo 200 milijuna eura u tehnološki razvoj, energetsku učinkovitost, nove farme i širenje sustava navodnjavanja. Cilj je povećati površine pod navodnjavanjem s 8% na 21% i maksimizirati prinose u ratarstvu i povrtlarstvu, objašnjavaju iz Podravke. U stočarstvu, najvećem segmentu Agri poslovanja, planira se izgradnja četiriju novih svinjogojskih farmi i povećanje proizvodnje tovljenika za 20% godišnje, a u govedarstvu rast proizvodnje tovne junadi za 25%. Modernizacija farmi uključivat će i robotizaciju te biosigurnosne mjere.

Iz Podravke ističu kako Podravka Agri planira značajno povećati i korištenje obnovljivih izvora energije i vlastite organske materije, kao i razviti modele ugljično neutralne poljoprivrede na temelju kružne bioekonomije. Fokus će biti i na suradnji s kooperantima, jačanju brendova poput Baranjke i ABC-a te širenju distribucije u Hrvatskoj i inozemstvu. Kad je u pitanju pak sektor farmaceutike, Belupo do 2030. planira postati vodeći europski stručnjak za dermatologiju te snažan regionalni igrač u području OTC (bezreceptnih) proizvoda, kardiologije, psihijatrije i neurologije. Ključna tržišta rasta tržišta su srednje i jugoistočne Europe, uz iskorak na zapadna tržišna kroz dermatologiju i suradnju s partnerima. _ Strategija uključuje investicije vrijedne 36 milijuna eura koje će omogućiti povećanje proizvodnih i logističkih kapaciteta te unapređenje efikasnosti poslovanja – napominju iz Podravke, kao i da je dio planiranih investicija ulaganje u Centar izvrsnosti za dermatologiju. 

Banke su odobrile više od pet tisuća novih stambenih kredita: Evo koliki je bio prosječan iznos

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja