Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti EU izbori

Kako je Kolakušić uspio - ovo su tri ključne stvari u njegovoj kampanji

Kolakušić je još prije nekoliko mjeseci u emisiji Nedjeljom u 2, na konstataciju voditelja Aleksandra Stankovića da Kolakušić svoj optimizam temelji na Facebooku iako ga mainstream ankete ne spominju, objasnio kako se to ne temelji na popularnosti, već da je društvene mreže koristio za istraživanje
27. svibnja 2019. u 16:35 22 komentara 2076 prikaza
Kolakušić osvojio mandat na Europskim izborima i najavio predsjedničku kandidaturu
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/7

Bivši sudac Mislav Kolakušić nedvojbeno je jedno od najvećih iznenađenja jučerašnjih izbora za Europski parlament na kojima je njegova lista osvojila jedan mandat.

Kolakušić osvojio mandat na Europskim izborima i najavio predsjedničku kandidaturu europski parlament Kolakušić: Bit ću šef države, pravosuđa, MUP-a i premijer

Kako piše Netokracija, Kolakušić svoje glasove može zahvaliti vrlo dobroj digitalnoj strategiji, prvenstveno na Facebooku te oglašavanju putem Google Display Networka - mreži od više od dva milijuna stranica, videa i aplikacija u kojima se može pojaviti neka reklama.

Pogledajte kako je Kolakušić komentirao rezultate:

 

Kolakušić je još prije nekoliko mjeseci u emisiji Nedjeljom u 2, na konstataciju voditelja Aleksandra Stankovića da Kolakušić svoj optimizam temelji na Facebooku iako ga mainstream ankete ne spominju, objasnio kako se to ne temelji na popularnosti, već da je društvene mreže koristio za istraživanje. Čini se da je podatke koje je dobio tim istraživanjima koristio za slanje pravih poruka, pravim skupinama u pravo vrijeme. 

Robert Kopal Robert Kopal Što je to 'crni labud', kojeg je spomenuo HDZ-ov analitičar?

Među specifičnostima kampanje ističu se tri ključne stvari: dobro osluškivanje javnosti zahvaljujući porukama koje se puštaju preko Facebooka, plasiranje pravih poruka preko Google Display Networka, te oslanjanje na organski doseg na Facebooku.

Petar Tanta, partner u tvrtki CTA komunikacije, smatra da je teško da je potrošen samo onaj iznos koji je naveden u izvješću Državnom izbornom povjerenstvu o financiranju izborne promidžbe, a prema kojemu je na oglašavanje na Facebooku potrošeno 6245,69 kn, a za Google 11.223,95. Bez obzira na budžet smatra da iza svega stoji tim koji dobro zna što radi. Krenulo se dovoljno rano i pogodile su se prave poruke.

Zagreb: Miistar Božinović svjedočio na suđenju Tomislavu Sauchi i Sandri Zeljko
AFERA DNEVNICE
Pretragom stana Sandre Zeljko našli dokumente, ali i između 50 i 100 pari cipela
Park prirode Papuk
SUDJELUJTE U AKCIJI
Prijavite se za akciju „Tjedan odmora vrijedan“ i promovirajte svoje promotivne ponude
  • prajdali100:

    Vrijeme će pokazati.Ili je ovaj Kolakušić briljantan ili je šalabajzer kakvog nadaleko nema.

  • sanja.indigo:

    kako bi to moglo biti iznenađenje ne razumijem? i zašto se optimizam odmah dočekuje na nož? ok čovjek je iskoristio priliku i odmah započeo slijedeću kampanju, što je tu loše.

  • pointmaker:

    svaka mu čast. izabrao je puno bolju strategiju od orešković.