Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

Roditelji, poslušajte savjete nutricionista i pametno odaberite užinu za klince

Prošao je prvi školski tjedan te se roditelji pitaju što da njihovo dijete jede pod velikim odmorom, a mi vam donosimo mišljenje nutricionista.
16. rujna 2019. u 08:26 0 komentara 788 prikaza

Svi su već čuli za poslovicu ''Prehrana je pola zdravlja'', a školarci su dobna skupina koja je u periodu usvajanja navika stoga bi bilo poželjno da se roditelji pobrinu da usvojene navike budu dobre. Pogotovo što se tiče prehrambenih navika. Učitelji bi također trebali svojim učenicima sugerirati zdravu prehranu. 

UKUSNO I TOPLO Topli kolač s makom za hladne jesenske dane

Nutricionisti apeliraju na to da se doručak obavezno konzumira nakon buđenja, a zasigurno se pitate što to treba pojesti ujutro odmah nakon buđenja. Ako ste pomislili na svježe voće - pogodili ste. Voće se treba konzumirati na prazan želudac ili s dovoljno dugim razmacima između drugih obroka zato je idealno pojesti koju voćku na tašte. Time se u organizam unosi sve što mu je potrebno; voda, vitamini, minerali i potrebna energija

 | Autor :

HRSKAVO I ZDRAVO Batat, kelj, tikvica i mrkva: Donosimo vam četiri verzije zdravog čipsa

Nutricionisti poručuju da nikakav obrok koji se pojede tijekom školskog odmora ne može nadoknaditi preskoćeni doručak (voće). A sada se kao svaki odgovorni roditelj pitate što da vaše dijete ponese u školu za užinu na velikom odmoru. Savjet glasi ''voće pa zatim ugljikohidrati''. Kada kažemo ugljikohidrati mislimo na dobre ugljikohidrate jer i čips spada u tu kategoriju, ali s negativnim predznakom. Zato se preporučuje nošenje lunch boxa u školu, radije nego da svojoj djeci dajete novac koji oni zatim potroše na loš odabir doručka pun lošim ugljikohidratima i bogat lošim masnoćama

 | Autor :

Ono što preporučaju nutricionisti je da se složi sendvič od kruha s cjelovitim žitaricama sa zdravim namazima po želji. To može biti domaći džem, kremasti sir bez konzervansa i aditiva ili svježi kravlji sir bez puno masnoća. Ako želite da dijete unosi manje nezdravih šećera (jer u džem ipak ide određena količina bijelog šećera) onda se u sendvič može staviti kajgana obogaćena nekim povrćem po izboru djeteta. Kajgana će osigurati dovoljnu količinu proteina. Salata je naravno uvijek poželjna. Takav obrok osigurat će dovoljnu količinu energije za obavljanje svih fizičkih aktivnosti i dovoljnu količinu glukoze koja je zaslužna za rad mozga. Zato roditelji, birajte pametno i nemojte dopustiti da vaše dijete od malena jede junk food na velikom odmoru. 

Male tajne Ove trikove morate znati prije nego što krenete kiseliti zelje

Primjeri dobre hrane su; orašasti plodovi, sušeno voće, kefir i ostali probiotski jogurti, sve vrste voća i povrća, integralna tjestenina i riža, jaja, mahunarke, riba, masilnovo ulje, biljni čajevi i svježe cijeđeni sokovi. Imajte to na umu kada djeci pripremate obrok. 

FOOD FESTIVALI Food Film Festival na Zrinjevcu oduševljava ponudom i programom

 

Roditelji, po svježe voće i povrće otiđite do trešnjevačkog ili nekog drugog placa. 

Advent u Dalmaciji
Advent u Dalmaciji
Vrijeme je za lampice, druženje i blagdansko raspoloženje
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.