hoćete li isprobati?

Otkrila je kako dobiti najbolja sjedala u avionu: 'Nemojte odmah napraviti prijavu'

Shutterstock
18.01.2025.
u 17:44

Chelsea tvrdi da zrakoplovne kompanije namjerno odvajaju grupe i dijele manje privlačna sjedala

Za one koji vole putovati avionom, privlačnost letenja može brzo biti smanjena zbog skučenih sjedala. Mnogi putnici plaćaju dodatne naknade da bi izbjegli neugodne pozicije ili da bi osigurali blizinu pogodnosti poput WC-a ili kolica s hranom. No, Chelsea, štedljiva stručnjakinja za putovanja, kune se u svoju strategiju zbog koje ne mora plaćati više za najbolja sjedala. Njezin je "trik" prikupio više od 5,5 milijuna lajkova na TikToku, piše Express.

Ona kaže da zrakoplovne kompanije namjerno odvajaju grupe i dijele manje privlačna sjedala. Kako se prijava završava, tako su obično preostala sjedala poželjnija, poput onih s dodatnim prostorom za noge. Chelsea tvrdi da oni koji se odvaže prijaviti u posljednji trenutak, mogu dobiti bolja sjedala, poput onih u prvom redu ili s dodatnim prostorom za noge. Chelsea je također primijetila da kompanije poput Ryanaira i Wizz Aira naplaćuju sjedala i da razdvajaju ljude koji putuju zajedno te često smještaju ljude na "loša sjedala".

@cheapholidayexpert

Was this too last minute?! 😰 🛫 Send this to someone who loves to leave checking in a little too late… 🙈 🐔 WHAT IS CHECK IN CHICKEN? 🐔 Check in Chicken is when you leave your online check in for Wizz Air and Ryanair late in the hope that you get allocated a better seat. 💺 WHY DO YOU GET A BETTER SEAT IF YOU L EAVE CHECK IN LATE? 💺 Wizz Air and Ryanair both do three things: 1. They charge for seats 2. They actively split up people travelling together 3. They often place people in ‘bad seats’ - i.e. middle seats and those away from the exits All of this means that as time ticks on, often the seats that are left available are the ‘good seats’ - i.e. upfront and extra legroom 🤔 DOES IT ACTUALLY WORK? 🤔 Yep! I actually can’t remember the last time I didn’t get an extra legroom seat because of doing this!! ⚠️ BUT WHAT’S THE RISK? ⚠️ The small risk - as you have seen in this video - is that you leave check in too late and there’s no seats left. This is because airlines can overbook planes due to the chance that a small percentage of passengers won’t show up for the flight. Now, technically the airline shouldn’t automatically boot off those that were last to check in - they’re supposed to ask if anyone is willing to give up their seat first (they get another flight plus compensation so some may well go for it) but often they just stick it on those who have left check in chicken a little too late… 😭 HOW BIG IS THE RISK?! 😭 Wizz Air and Ryanair both have a fairly high average load factor - around 94% - and so planes are often close to full. However, it is true that some passengers don’t show up and there are still plenty of flights that aren’t completely full. Overall, they wouldn’t overbook if they were losing money on the situation - which they would be if it happened often since they’d need to rebook your flight, put you up in accommodation if needed and give you compensation. 💁‍♀️ MY TOP TIP 💁‍♀️ Don’t leave Check in Chicken until the last moment - you need to be checking the seating plan throughout the day and check in when only good seats are left! 📣 LET ME KNOW… Would you do this?! And has anyone ever been on an overbooked plane?! #wizzair #checkin #overbookedflight

♬ original sound - Cheap Holiday Expert

Chelsea često putuje, a nedavno je podijelila svoje iskustvo s Wizz Airom. Otkrila je da se prijavila tek pet sati prije leta. "U suštini, ono što oni rade je da podijele sjedala u sredini ili na stražnjem dijelu aviona, nadajući se da ćete platiti za promjenu sjedala", objasnila je. Chelsea je sugerirala da, ako putnici čekaju i ne žure s prijavom, mogu završiti s boljim mjestima. Međutim, upozorila je da ne treba čekati predugo jer postoji rizik da ostanete bez sjedala.

"Na kraju, ne želite ostati bez sjedala", upozorila je. Nakon što se prijavila samo nekoliko sati prije leta, Chelsea je otkrila da su u cijelom zrakoplovu ostala samo dva sjedala. Unatoč riziku, uspjela je osigurati dva dodatna mjesta za noge. "Radi, ali definitivno dolazi s malim rizikom", priznala je. Dodala je da ne ostavljate prijavu za let do posljednjeg trenutka. "Trebate pratiti plan sjedenja tijekom cijelog dana i prijaviti se tek kada preostanu samo dobra sjedala!", savjetovala je, a njezin je savjet izazvao val komentara.

"Učinila sam ovo prije nekoliko puta i radi! Ali postoji rizik", napisala je jedna korisnica. "Prestanite svima govoriti za ovo", zamolila je druga. Međutim, jedna putnica imala je drugačiju priču za ispričati. "Imala sam potpuno suprotno iskustvo. Prijavila sam se čim je prijava za let bila otvorena i dali su mi besplatno sjedalo u izlaznom redu", napisala je. "Definitivno se ne isplati. Znam nekoga tko je ovo pokušao i ostao bez sjedala i morao je čekati do sljedećeg leta sljedeći dan", zaključila je jedna osoba.

GALERIJA: Stjuardesa otkrila stroga pravila i što rade prije ulaska putnika u avion

1/32
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije