Naslovnica Lifestyle Gourmet

Ne bi vam nikada palo na pamet, ali ovo biste trebali jesti za doručak

Ono što pojedemo za doručak utječe na naše raspoloženje.
09. siječnja 2019. u 11:55 2 komentara 9358 prikaza
Salata
Foto: Getty Images

Doručak je najvažniji obrok u danu, i nije svejedno s kakvim namirnicama ćete započeti dan. 

Nutricionisti savjetuju da izbjegavate za doručak konzumirati nezdrave namirnice koje sadrže veću količina šećera, već birajte one koje će vam dati dovoljno energije na početku dana i potrebnih vitamina i vlakana. 

Raštika riznica zdravlja `Sirotinjska` raštika jedna je od najzdravijih namirnica na svijetu. Skuhajte je već danas...

U zemljama poput Turske i Izraela, dan započinju sa salatom, niskokaloričnim obrokom koji će potaknuti rad mozga, podići raspoloženje i razinu produktivnosti na radnom mjestu, a potvrdila su to i istraživanja. Ono što pojedemo za doručak utječe na naše raspoloženje. 

Salata za doručak zaista nije nešto što bi nama na ovim prostorima palo na pamet, ili Amerikancima koji doručkuju jaja sa slaninom i pecivom ili palačinke.

Pogledajte i galeriju Namirnice koje ne biste trebali podgrijavati

Salata
1 / 7
U užurbanoj svakodnevici i nedostatku vremena, mnogi podgrijavaju namirnice koje su ostale od ručka ili su pripremljene sinoć za danas. No, neke zaista ne bismo trebali podgrijavati...Ovo su namirnice koje pripadaju rizičnoj skupini jer ponovnom termičkom obradom gube nutritivna svojstva i enzime.

“Ako jedete peciva ili žitarice sa šećerom, vaše tijelo mora raditi jače da metabolizira te sastojke, a to vas može uspavati i usporiti, pojašnjava, nutricionistica Cassie Pisano iz Denvera, Colorado.

Riža na mlijeku recept Kada ste zadnji put jeli ovaj obrok iz djetinjstva? Mogli biste već danas

Jaja, cjelovite žitarice i povrće osigurat će vam više potrebnih nutritijenata, stabilizirati razinu šećera u krvi, produljiti osjećaj sitosti i dati vam dovoljno energije da ostanete fokusirani na zadatke pred vama. 

Namirnice koje obiluju šećerom, a koje konzumirate za doručak, mogu uzrokovati loše raspoloženje i slabiju produktivnost jer razina šećera u krvi oscilira konzumacijom tih namirnica.

Grčki jogurt ili kuhano jaje koje ćete dodati svom jutarnjem obroku pružit će vam dodatnu dozu proteina, a malo hladno prešanog ekstra djevičanskog maslinova ulja bit će odličan izbor za zdravlje vašeg mozga, piše Huffington Post. 

crvena paprika sada znate Crvena paprika nije samo začin, evo što čini vašem tijelu

Pogledajte i video Reakcija djevojčice nakon što je vidjela oca bez brade

[video: 28588 / ]

 

Sigurnost na hrvatskim cestama
OSIGURANJE
Stanje na hrvatskim cestama - godišnje u prometu stradava grad veličine Samobora

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar McMe
    McMe:

    Od kada to jaja mogu stabilizirati razinu šećera u krvi?

  • Avatar Apsalar
    Apsalar:

    Preporučam novinarima VL, najviše poradi posljednje rečenice.