Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Zbog brzog donošenja rješenja, nije moguće biti najbolji u svemu

U projektu Večernjeg lista i časopisa Zaposlena “Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama” sudjelovala Ivana Marković iz A1
18. svibnja 2019. u 12:12 0 komentara 349 prikaza
Predavanje pod nazivom Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Svibanjsko okupljanje mentorica i kandidatkinja u hotelu Esplanade u sklopu projekta Večernjeg lista i časopisa Zaposlena “Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama” obilježilo je predavanje Ivane Marković, glavne direktorice za segment privatnih korisnika u A1.

A1 financijski rezultati PRVI KVARTAL A1 Hrvatska objavio financijske rezultate: Povećani prihodi i ulaganja

Kao jedna od najkompetentnijih liderica s bogatim iskustvom u realizaciji projekata održala je predavanje o temi “Prioritizacija u A1 Hrvatska”. Naglasak je stavila na proces praćenja i reprioritizacije ZID-a, a posebno se dotaknula agilnih projekata te pristupa prema njima.

Preraspodjela resursa

Impresivna mentorica koja je diplomirala na Fakultetu ekonomije i trgovine u Italiji, a karijeru je počela u FMCG industriji A1 timu pridružila se 2014. godine, kao direktorica prodaje privatnim korisnicima.

Samo dvije godine kasnije postala je glavna direktorica za segment privatnih korisnika te je kao najveći izazov istaknula transformaciju tadašnjeg Vipneta iz mobilnog u konvergentnog operatera koji danas nosi ime A1 Hrvatska.

Zagreb: A1 predstavio nove poslovne prostore i novu politiku ljudskih potencijala Digitalna transformacija U A1 cijeli menadžment ostao bez svojih ureda

Istaknula je važnost i korisnost ZID-a, a smatra da je to vidljiv napredak i unapređenje suradnje te kontinuirano monitoriranje statusa projekta, kao i transparentna i efikasna dodjela preraspodjele resursa. Vizualnim prikazom prioritizacije uspjela je približiti što agilni projekti predstavljaju u telekomunikacijskoj industriji.

S obzirom na to da su predavanje slušale žene na vodećim pozicijama različitih industrija, raspravom koju su pokrenule Tamara Sušanj Šulentić iz Plive i Snježana Bahtijari iz Ericssona dominirala su pitanja inovativnih procesa i koliko se razlikuje njihova realizacija s obzirom na vrstu industrije. – Velika je potražnja za idejama koje trebamo od kreativnih ljudi – rekla je direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericssona Nikola Tesla Snježana Bahtijari ističući kako se donošenje ideja iznimno cijeni u Ericssonu.

Iz perspektive farmaceutske industrije, svojim mišljenjem nadovezala se Tamara Sušanj Šulentić tvrdeći da je njezina branša doživjela promjenu vrijednosti.

Uzbudljivi finalni okršaji odlučili pobjednike A1 Adria lige na Reboot InfoGameru PROMO Uzbudljivi finalni okršaji odlučili pobjednike A1 Adria lige na Reboot InfoGameru

– Kod nas se pak kreativnost traži po potrebi jer su bitnija svojstva te dodane vrijednosti – objasnila je Tamara Sušanj Šulentić.

Svi su se složili da zbog potrebe brzih donošenja rješenja, nije moguće biti najbolji u svemu. Rasprava se uskoro zaokrenula u smjeru isticanja nedostatka agilnog pristupa, a za Ivanu Marković to je površnost u početnoj realizaciji.

Mentorski parovi podijelili su svoja dosadašnja iskustva pa su tako mentorica Draženka Andrašek, direktorica tiskarske djelatnosti u Narodnim novinama i njezina kandidatkinja Anamarija Špicnagel Ćurko istaknule da je projekt nadmašio sva njihova očekivanja.

– Nisam ništa znala o svojoj mentorici i upoznavanje je moralo krenuti od 0. Teme naših sastanaka bile su prodajne vještine, promocija i redizajn web stranice – otkrila je Anamarija Špicnagel Ćurko, koju je Draženka Andrašek nahvalila.

Lidl Sve su prijavili Važno upozorenje Lidla kupcima

- Izazov mi je bio mentorirati osobu poput Anamarije jer ima odrasli biznis i zna što želi, i ne djeluje kao osoba kojoj treba mentoriranje – istaknula je Draženka Andrašek.

Poučni britki savjeti

Kao drugi mentorski par predstavile su se kandidatkinja Sunčana Jozić Lučić, vlasnica kreativne agencije Gugabaga i dizajnerica brenda Fairtulle te Marija Klaić, regionalna menadžerica Opela čiji projekti u fokusu imaju približavanje ženskoj populaciji. Uz Marijinu pomoć, Sunčana je razvila još jedan brend – All around.

– Htjela sam da proizvod bude marama koja može biti suvenir i samo dekorativne prirode, ali ima višestruku namjenu kao modni dodatak i za muškarce, žene, djecu pa čak i životinje. Ovo su personalizirane marame, a posebnost se ističe u materijalu koji se koristi: tencel. Ovo je ekofriendly proizvod i ima biorazgradivo svojstvo – objasnila je Sunčana Jozić Lučić koja trenutno radi na prilagodbi dizajna i prodaju planira plasirati kroz više kanala.

– Marijini britki savjeti dobro su mi došli i mislim da smo jako puno naučile jedna od druge – rekla je Sunčana za koju Marija smatra kako je jedna od najkreativnijih osoba.

 

Rafting
AVANTURA NA VODI
Otkrijte gdje je najbolje ići na rafting, a gdje se krije raj za avanture u kanuu i kajaku

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.