Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Burilović: Domaća vina Nijemcima sve prepoznatljivija

Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.
20. siječnja 2019. u 11:20 4 komentara 226 prikaza
Croatia vina mosaica
Foto: HGK
Pogledajte galeriju 1/2

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su sinoć prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.

PREDSTAVLJENA ANALIZA Hrvatska IT industrija u 2017. dosegnula prihod od 21,1 milijardu kuna

''Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.

Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke. U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.

''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima'' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naruči to vino'', kaže Zlatić.

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat rekao je da je ljestvica dala jasni signal u čemu je Hrvatska loša i što treba mijenjati 314 mjera Vladin plan tvrtkama štedi 626 milijuna kuna

Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.

''U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima'' rekaoa Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina.

'' Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca'' rekao Luka.

Predsjednik HGK Luka Burilović kazao je da dostupnost kapitala najčešće diktira hoće li neki posao zaživjeti ili neće povećanje trgovine U prvih devet mjeseci prošle godine hrvatski izvoz u Kanadu se udvostručio

A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina. ''Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima'' kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika.

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
  • Avatar siskonjic
    siskonjic:

    Vidi se da si diplomira u Banja Luci!

  • Deleted user:

    Burilovicu zasto hrvati u njemackoj ne piju hrvatska vina pa u njemackoj zivi oko 700 000 hrvata jos malo pa ce premasiti zagreb ...a hgk treba financirati na dobroviljnom a ne na tlaviteljskom principu...itd itd

  • Avatar Gilles Auguste Kremer
    Gilles Auguste Kremer:

    Kad o vinima govori neki tamo Suad...